woensdag 9 december 2009

Slaap konijntje slaap...



Hallo bloggertjes,

de laatste tijd sukkel ik enorm met mijn gezondheid waardoor ik er nog niet in geslaagd ben om een kaartje te maken voor de verschillende challenges van deze week. Dit geboortekaartje heb ik vorige week gemaakt maar ik was er nog niet toe gekomen om het te fotograferen en te posten.
Ik heb op de knutselbeurs in Mechelen mooi handgeschept papier gekocht, dit heb ik geëmbossed met één van mijn favoriete cuttlebug-mallen. Daarna heb ik dit licht met inkt gesponst om de bloemetjes beter te doen uitkomen.
Je zal het wel al gemerkt hebben dat ik niet zo gauw 3D-kaartjes maak maar voor dit konijntje maak ik graag een uitzondering. Ik heb een tijdje geleden het miniboekje 'Somebunny to love' gekocht en ik vond alles wat erin stond letterlijk om op te eten ;-)

Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden, laat maar een reactie achter ;-)

Groetjes en hopelijk tot gauw,

Lins x

3 opmerkingen:

Gusta zei

Hoi Lins

wat een leuk kaartje zeg,leuk is die he de cuttlebug hihi,maar het bestrijken met inkt vind ik moeilijk hoor,ik raak meer dan nodig is hahaha

groetjes Gusta

Marcsken zei

Hoi maatje,
als ik dit kaartje zie zou ik graag en met alle plezier opnieuw nog eens geboren willen worden,echt weer een kaartje om van te snoepen.
Van uw grote fan.
Den opa

elke verschooten zei

lief kaartje! hopelijk ben je vlug beter.


groetjes

elke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.