donderdag 13 augustus 2015

There's one ship that cannot sink...


Friendship

Schip ahoi maatjes,

Dit doosje illustreert hoe het knutselen mijn leven verrijkt met zoveel vriendschap. Op een knutselmiddag heeft mijn vriendin Chris me geleerd hoe ik een explosion box moest maken.
Zo groeide het idee om er een zomerse vriendschaps/verrassingsdoos mee te maken voor mijn vriendin Lotte die me gedurende het ganse jaar trakteert op zoveel mooie kaarten tot zelfs een vriendschapsalbum.

Past er iets beter bij dan het mooie papier van Pion Design? Ik denk het niet ;-) Shoreline treasures is zo prachtig. De mooie tekst komt uit de stempelset van Joy 'Seashore'.

Het deksel gaat eraf...het doosje valt open en hier gaan we dan. Aangezien Lotte een echte magnoliafan is (ikke ook hoor :-)) heb ik het doosje volledig aangekleed met stempels en stansen van Magnolia. De stempels komen uit de Sea breeze collection 2013. De stansen komen uit de allereerste doohickey collectie.


'Playing on the beach Tilda' heb ik ingekleurd met Faber Castell en Prismapotloden. Het zeewier en ook de andere stansen heb ik zelf op kleur gebracht en bestempeld met de stempel 'Ocean map'.


Op deze flap heb ik een zakje gemaakt om een tag in te verstoppen. Deze tekst komt ook uit de stempelset van Joy 'Seashore'.






De prachtige Nederlandse teksten komen uit een stempelset van Marianne Design (PL1508). Aan de randen heb ik met mijn lievelingsstempeltjes gewerkt (Words van Joy!).

Midden in het doosje heb ik een strandhuisje (patroontje van een melkkarton) gemaakt. Het dak is ook een stans van Magnolia





Ik heb het met veel liefde maakt en het doosje heeft inmiddels zijn bestemming gevonden :-)

Met deze creatie wil ik heel graag meedoen aan volgende challenges:
Stempeleinmaleins 'Urlaub'
Simply Magnolia 'By the sea'
Hobbywinkel De Egel 'Zon, zee, strand, vakantie, maritiem'
All about Magnolia challenge 'Summer'

Zonnige zomergroetjes,

Lins x

8 opmerkingen:

Sarah zei

Wauw , wat een werkje . Met liefde gemaakt voor je vriendin en dat zie je . Liefs ☆ Sarah ☆

Yvette zei

Wat een prachtig werkje! En die tekst bovenop is zoooooooooooo mooi!!!!!
grtjs,
Yvette

Louise zei

Gorgeous design, this is fabulous. Thanks for joining us at Simply Magnolia for our Challenge
hugs Louise

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Lins, wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Ik ben weg van de mooie details en de tip top afwerking. Het is duidelijk te zien dat je dit met veel liefde en plezier gemaakt hebt.
Dank je voor je deelname aan de challenge van augustus bij de Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

Veerle - A colored mind zei

Ik mocht hem ook in het echt zien en het is echt een juweeltje. En de reactie van Lotte heeft volgens mij héél duidelijk gemaakt dat het met evenveel liefde is ontvangen als het gemaakt is. Maar dat kan ook niet anders als je ziet hoe mooi en fijn afgewerkt het is en hoeveel werk er in gestoken is.

DeeDee zei

OIh wow... how beautiful is that! Love the soft colors and papers!
Thank you so much for joining our summer challenge at All About Magnolia! Hope to see you next month again! ♥

XX DeeDee

LottesCards zei

Ik ben blij dat ik het in persoon heb mogen ontvangen en zo ook mijn dankbaarheid mocht uiten, want ik zou niet weten hoe ik het hier schriftelijk onder woorden zou moeten brengen!

Leuk is dat ik bij de inrichting van mijn nieuwe eigen knutselkamertje er al gelijk rekening mee kan houden dat dit juweeltje een ere-plaats verdient en krijgt!!! :D

Nogmaals een dikke, dikke dankjewel en super veel succes met de challenge's. Ik duim mee voor je ;-)

Liefs Lotte!

Hobbywinkel De Egel zei

Heel gaaf dat je meedoet met onze 'Zon / Zee / Strand / Vakantie / Maritiem' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

En denk je nog even aan ons fanlogo op je blog..?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.