woensdag 22 september 2010

Verjaardagskaartje van Sharon


Hoi allemaal,

ik wou even mijn eerste verjaardagskaartje met jullie delen, helemaal vanuit Zuid-Afrika. Bedankt lieve Sharon voor dit mooie kaartje, de lieve wensen en de leuke spulletjes die je me toegestuurd hebt. Je bent een schat!
Het geeft me zo'n warm gevoel om via deze blog met zoveel fantastische mensen in contact te mogen komen, dank-je-wel voor al jullie lieve reacties!

Vele groetjes en tot vrijdag voor een nieuwe teddy stampers challenge ;-)

Lins x

9 opmerkingen:

Fabiola zei

elle est toute mignonne, ce turquoise et ce chocolat c'est classe, biz

Gusta zei

wat een mooie kaart,mijn kaartje krijg je wat later want ik ga een lang weekend naar Berlijn en ik moest nog meer kaartjes maken en die voor jou moet wel met veel liefde gemaakt worden he,hihi

maar al vast een hele fijne dag

xxxx Gusta

*Ellen* zei

prachtig is dit kaartje met die shopping girl

Debbie Stip zei

Wat een supermooi kaartje heb je gehad...Je boft maar hoor!

(ik hoop dat je de mijne ook op tijd krijgt....altijd afwachten wat die post doet...)

Oh ennuh je moet echt even naar boekenvoordeel denk ik....(heb al gecheckt zit er één in Sint-Niklaas)..kijk maar op mijn blog waarom :-D

xxDebbie

valerski zei

mooi kaartje!
ik wist niet dat je jarig was.
Bij deze gelukkige verjaardag

Marcsken zei

Hoi maatje,
jij bent stilaan bezig met de wereld te veroveren met u prachtige kaarten en al die positieve reacties en die kaart uit Zuid Afrika,plezant he!!
Niet te geloven dat je via een blog zoveel kan delen en andere mensen kan laten genieten van iedere keer weer nieuwe creaties,gewoon prachtig.
En dan nu ook weer langs deze weg nogmaals een fantastische 32ste verjaardag toegewenst met vooral een uitstekende gezondheid en een koppeken boordevol inspiratie zodat we nog vele jaren van uw prachtige ontwerpen kunnen genieten.
Mama en papa

Kaatje zei

heel mooi en prachtige kleuren!

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Such a pretty image and card! Love the papers you've chosen and your awesome coloring! big hugs, Angela

Sharon zei

Dankie Lins dat jy my kaartjie op jou blog gesit het. Ek is so bly jy hou daarvan. Wat 'n mooi boodskap van jou liewe ouers ook. Veel liefs my skat, Sharon (Suid Afrika) xoxox

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.