vrijdag 19 november 2010

Winnaar van mijn blogcandy

Hoi iedereen,

vandaag is mijn mama 60 jaar geworden, hiep hiep hoera voor haar! Ze heeft vanavond lekkere wafels gebakken om haar verjaardag te vieren. Het was echt supergezellig.
Toen we in de auto naar huis reden, was Loreke al in slaap gevallen.

Ik wou jullie niet langer in spanning laten wachten dus heb ik een beroep gedaan op Random.org. Dit is het resultaat. 

Dit betekent dat Gusta de winnaar is van de forever friends stempel en het verrassingspakketje.

Hartelijk gefeliciteerd en ik ben heel erg benieuwd naar de creaties die je ermee gaat maken.

Allemaal bedankt om mee te doen!

Groetjes en nog een heel fijn weekend,

Lins x

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Lins, Gefeliciteerd met je moeder "60 jaar" !
Oh, dat klein poppemieke zal echt moe geweest zijn.
Een prettig weekend.
Liefs
Christa

Annemarie en Merit zei

Lins van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.leuk dat het zo gezellig is geweest,
En Gusta ....Van Harte meid leuk dat je hebt gewonnen.

liefs Annemarie en Merit

Louise zei

Hoi Lins, Nog bedankt voor je reactie en van harte gefeilicteerd met je moeder en natuurlijk ook Gusta met haar prijs.

gr.Louise

Durvina zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
Je had mij gevraagd welke roze Copics ik voor de kaart heb gebruikt hier volgen de nummers:
R81, R83, R85
Veel succes!!

gr, Durvina

Dina zei

gefeleiciteerd, mooie kaart, goeie tip en bedankt voor het meedoen bij derwent

Anoniem zei

Happy Birthday to your mom, Lins! Hope you spent a lovely day with her! big hugs, Angela

Gusta zei

wouw wat ben ik blij zeg!Lins bedankt voor deze prijs hoor
en nog gefeliciteerd met je moeder

liefs xxx Gusta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.