vrijdag 14 januari 2011

Een berig cadeautje


Hoi piepeloi,

vinden jullie de nieuwe papierlijn Marjolaine van BasicGrey ook zo mooi? Ik ben alvast een fan!
Dit bloemetje heb ik gemaakt door 2 geponste bloemetjes op elkaar te schikken zodat de onderste bloemblaadjes tevoorschijn komen. Het bloemenhart bestaat uit een druppeltje tacky glue waarop pareltjes gestrooid zijn. Een leuke tip van Elke ;-)

Dit is het volledige kaartje:


De stempel is van Whipper Snapper 'Bear & present', ingekleurd met derwent potloden. Wat hou ik toch van deze beren en mijn potloodjes;-)
Het lintje heb ik een bijpassende kleur gegeven met een blauwe copic. Ook het kleine bloempje bovenaan heb ik op dezelfde manier gemaakt als de grote bloem.

Met kaartje wil ik graag meedoen aan de create4fun challenge: sketch van Anne-Marije.

Ik ben zo benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Alvast een heel fijn weekend toegewenst!

Dikke bereknuffel,

Lins x

24 opmerkingen:

Gusta zei

ik vind hem super. en wat leuk gedaan zeg met het bloemen hart
leuk tip

fijn weekend xxxx Gusta

celia zei

Hey Schattie,
Wil je in het vervolg je blogpost anders beginnen aub?!
BV; Aan allen die recht staan ga zitten en aan diegene die zitten "hou jullie goe vast"!
Man wat is dit knap!!! Ik weet echt niet wat te zeggen...en da valt ni veel voor hé?! LOL!
Echt sweetie....wow schitterend...ik wil naar de beurs!!!!!!!!!!!Hahahahaha!
Fijn weekendje!
Doooeeeei dikke X.

Wendy ten Hove zei

Hi Lins!

Wat een schatje is het weer!! Super kaartje!! Het bloemetje is echt mooi en alles past perfect in de mooie kleuren, super kaart!
Ik wens je een heel erg fijn weekend toe. Volgens mij wordt het een grijs weekend, dus geweldig knutselweer! ;-)

Liefs, Wen

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

Tinie zei

Super lief kaartje, heel mooi papier zeg! En een pracht van een afdrukje!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Hallo Lins, echt een schitterende kaart en een fijne kaart, maar daar ben jij artiest in hé ! En die tip met die pareltjes op die bloemetjes ga ik zeker onthouden.
Liefs
Christa

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat cute zeg!
Erg leuk gemaakt.

Liefs Ida

Anne-Marije zei

Oh wat een lief Whipper Snapper beertje op deze mooie kaart!
Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
xxx Anne-Marije

Cherie zei

Hi Lins,
This is amazing just love everything about it. The ribbon detail is lovely, super colouring.
Have a great weekend,
Hugs cherie

Willy zei

Wat een leuke kaart Lins. Ik hou ook erg van beren en deze van Whipper Snapper is erg schattig.

Groetjes, Willy.

Monique zei

Wat is dit knap!
En zo mooi ingekleurd!
Mijn complimenten hoor!
groetjes
Monique

Karlina zei

Leuk kaartje! Dat idee met die lijm druppel vind ik ook erg leuk. Ga k onthouden :-)
Fijn weekend en jij ook n dikke berenknuffel :-)

Karlina zei

Hoi Lins,

Zie nu jouw reactie. Wat voor winkel is veritas? Hebben zie die bij ons ook?

Groetjes Karlina

Anoniem zei

Het is een heel lief en mooi kaartje geworden. Dat lint met het bloemetje in het midden is leuk gedaan.
Op mijn blog staat nog een verrassing voor je! :)

Liefs, Myriam

Karin zei

Wat een schatje!!!

Lieve groetjes karin

Anneke zei

Hoi Lins, heel lief kaartje is dat weer! En zo simpel en toch zoo leuk :) Nog een fijn weekend
Groetjes Anneke

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje en inderdaad dat papier is heel leuk. Gaaf hoe dat je dat hartje van die bloem hebt gemaakt.

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

This is absolutely sweeeet! your coloring is amazing!

Take care,
Claudia

Anja's weblog zei

Hoi Lins,

Wat heb je weer prachtige kaarten en projecten op je blog staan.
En zo mooi ingekleurd.

Groetjes
Anja

Fabiola zei

si fraiche et ce tampon...qu'il est mignon, biz

Anoniem zei

Oh this is just darling Lins! That bear is so cuuuute and you've colored him beautifully my friend! hugs, Angela

martina's kaartjes zei

Deze is superlief ! mooi gemaakt, leuke kleuren,
groetjes, martina
x

Debbie Stip zei

Wat een lekker vrolijk kaartje!! Erg leuk idee die bloemenkernen zo, dat ga ik onthouden! En het stempeltje is wederom gewoon té schattig;-)
xxDebbie

valerski zei

prachtig kaartje!
ja je kerstkaartje is goed toegekomen! waarvoor dank!
x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.