vrijdag 22 april 2011

Art Specially en zijn talenten


Hoi iedereen,

wat heb ik jullie gemist, eindelijk vind ik even tijd om in de late uurtjes te bloggen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor al jullie lieve reacties op mijn rugzakje!
De paasvakantie is echt al schitterend geweest, 't is zo leuk om samen met Lore volop te genieten van onze tijd samen :-) Geef toe dat het zonnetje ook al flink haar best heeft gedaan.

Vorige zaterdag ben ik met Celia naar de Artspecially getrokken, wat een schitterende ervaring. Het was voor ons een heel eind rijden, wel 1 uur en 3 kwartier maar het was echt de moeite waard. Celia heeft me getrakteerd op een schitterend paasmandje vol met lekkere paaseitjes.
Ik voelde me echt vereerd met zo'n prachtig mandje, ga alvast een kijkje nemen op haar blog.
Gans mijn gezinnetje heeft al flink gesmuld, nog eens een dikke dank-je-wel liefie!

We hebben het geluk gehad om weer heel wat nieuwe ideetjes op te doen en vele talenten te ontmoeten. Het was weer zo leuk om Monique Lockhorst te ontmoeten, zo'n toffe hartelijke vrouw die niet alleen hele mooie kaarten maakt maar ook nog eens super lekkere appelcake kan bakken!
Bedankt voor de lekkere traktatie!

Dit jaar heeft haar man een foto van ons drietjes genomen als herinnering aan deze fijne dag. Hier is ie dan :-)


Bij Doe@ding heb ik eindelijk mijn felbegeerde prisma-potloden gevonden. Even ging het mis toen ik niet kon pinnen met mijn Belgische bankkaart. Agitte Huberts en de lieve dame van doe@ding hebben er gelukkig voor gezorgd dat ik bij Papillon hobby mocht pinnen. Mijn smile en huppelpas spraken echt boekdelen :-) 
Christa heeft me nog meer zin doen krijgen om met de prisma's aan de slag te gaan. Haar kaartjes zijn echt zo knap. Ik wou dat ik ook zo kon inkleuren. Dat wordt oefenen geblazen :-)

Dit is er nog eentje van ons tweetjes na de lange rit terug. Moe maar voldaan! We konden nog net een pizza betalen :-)


Zo dit is het relaas van ons onvergetelijk uitstapje, hopelijk mogen er nog vele volgen!

Dikke knuffel en tot gauw,

Lins x

2 opmerkingen:

celia zei

Heeeeey eindelijk ben je erop geraakt...maar ik zie dat het een deel van je nacht heeft gekost!Ik begon je al serieuze te missen!
Het is een super vakantie,lief dat ik je als eerste in je vakantie mocht lenen en de hele dag op stap met je kon. Ik weet dat je het heel moeilijk hebt om je lieve schat een hele dag te moeten missen, en gelijk heb je, ze zijn voor je het weet uit huis gegroeid! Maar als we ons aan onze plannen houden ziet het er voor mij in de toekomst schitterend uit...LOL! Het maken van de mandjes was een echt plezier omdat ik wist dat ik jullie ermee wel kon verrassen, en het is ook gelukt (deze keer kon ik mijn mond houden,al was het ver.... moeilijk!).
Schattie het was super op de beurs en ook ik zou willen dat het alweer zover was...ik heb enorm genoten van je huppeltjes en vreugde sprongetje, nu is het zeker, Lore heeft het van geen vreemde!!!
Ik ben benieuwd wat voor moois we allemaal te zien gaan krijgen en je moet niet te bescheiden zijn hoor wat je inkleuren betreft...het is prachtig! Het geeft me dikwijls de zin om ook met potloden te beginnen, toch denk dat ik maar beter bij mijn copics of distress blijf ;-))
Ik wens je nog een super paasweekend, geniet van het zonnetje en van de paaseitjes (als er nog over zijn!). Dikke dikke kus en tot vlug!
Celia.

Sharon zei

Oh Lins, I can see that you and dear Celia had SUCH a wonderful time at the Show. I wish I were there to enjoy it with you. My 2 favourite friends from Belgium. Hope you didn't spend too much money now...LOL But then why go if you can't hey!! Super pics of you both, just love it. Tons of hugs and wishes, Sharon xxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.