maandag 2 juli 2012

Baby bij AnMaCreatief


Hoi iedereen,

wat gaat de tijd snel, de grote vakantie is alweer begonnen :-)
Een nieuwe maand dus een nieuwe challenge bij AnMaCreatief met één van mijn favoriete thema's:

Baby

Ik heb een easelcard gemaakt met de 'new arrival' stempel van forever friends. Deze heb ik uitgestanst met één van mijn lievelingsstansen van MD (craftable - cirkel).
Het achtergrondpapier en de vlaggetjes komen uit de new arrival paperpack van forever friends. De vlaggetjes heb ik eerst gestempeld met een vlaggenlijnstempel uit de new arrival clearstamp set. Nadien heb ik deze uitgeknipt en er een dun touw op gekleefd.
Met deze leuke challenge kan je deze leuke stempel van Stampavie winnen, namelijk 'Musical memories'.
We zijn heel benieuwd naar jullie creaties! Mijn teammaatjes hebben alvast voor heel wat inspiratie gezorgd. Ga zeker eens een kijkje nemen op hun blog :-)

Veel liefs,

Lins x

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is een lief kaartje geworden!

groetjes van Inge

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart! Zulke lieve kleurtjes en zo mooi ingekleurd!!! Die vlaggenlijn heb je prachtig gedaan, weer een goed idee!

Liefs Lotte

Tinie zei

Wat een stijlvol kaartje, helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

celia zei

Prachtig!!!!!!!!!

Monique zei

Wat een leuk kaartje Lins!
grtjs
Monique

carina zei

Je hebt er weeral een mooi kaartje gemaakt, Lins
Liefs, Carina

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Lins!

Groetjes karin xx

Anneke zei

Super schattig kaartje Lins!! Erg lief :) Groetjes Anneke

Charlotte zei

Weer een heel lief kaartje Lins!

creacard zei

Schattig kaartje met een superlief beertje!

Willy zei

Hoi Lins,
Dit is weer een "Less is More" kaartje. Ik vind 'm heel mooi.
Groetjes, Willy.

Fabiola zei

super joli et des idées a reprendre, biz

Wendy ten Hove zei

Wauw, wat een plaaaaatje is dit geworden, Lins! Wat kun jij dat toch prachtig sfeervol inkleuren, heel erg mooi!!!
Groetjes, Wendy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.