zondag 13 januari 2013

Yummy food bij Simply Magnolia


Hoi iedereen,

op de valreep heb ik mijn kaartje klaar voor een gloednieuwe challenge bij Simply Magnolia met als thema:

Food

Ik moest wel even zoeken naar een geschikte stempel, niet eenvoudig want zoveel Tilda's met eten heb ik niet. Dan maar dit Tilda'tje met haar lolly :-)
Sssst...niet vertellen aan Lore dat dit ook eten is :-)

Ik heb het kaartje bewust heel cas gehouden. Het mooie papier komt uit het FE-paperpad - bird song. Toen dacht ik eraan dat ik ook nog deze muffin had. Hiermee heb ik de binnenkant versierd. De tekst is er eentje van Different Colors.


Deze keer wordt de challenge gesponsord door Stamping Tilda & The Ribbon Girl, dubbel zoveel leuks om te winnen. Neem eens een kijkje op het Simply Magnolia-blog en wordt geïnspireerd door mijn DT-maatjes. Ze hebben weer zoveel moois gemaakt.

Hier is een dun laagje sneeuw gevallen én het zonnetje is ook van de partij. Tijd voor een mooie wandeling, alle vitamientjes zijn van harte welkom :-)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag toe en tot blogs,

Lins xxx

19 opmerkingen:

Fabiola zei

oh la la ce qu'elle est chou!!! magnifique même, biz

Ellen zei

Prachtige kaart en Tilda heb je geweldig gekleurd: een plaatje!

groetjes, Ellen

Karin zei

Wat een lief kaartje!

Groetjes karin xx

celia zei

Schitterend gedaan Schattie!
Ik kijk al uit naar februari!
Tot vlug, dikke X
Ik hoop dat je genoten hebt van je vitamientjeswandeling!

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Lins, ik vind hem prachtig geworden. En eh ik zal niets zeggen hoor dat lolly ook eten is hahaha. Hier ligt gelukkig nog geen sneeuw maar is wel heerlijk weer zo met die kou en het zonnetje.
Liefs van Anita

Anoniem zei

een pracht van een kaartje Lins!

groetjes Rebecca

LottesCards zei

Meis, het is je gelukt! En wat een super schatje!!!

Ik vind je kaartje super en je stempel zo mooi gekleurd!!! En dan heb je zo mooi geblend in die super stans, wauw! Die heb jij!!! ;-)

Het is weer een prachtig kaart meis!
Geniet van je wandeling!!! Dat zal je goed doen ;-) Hier ligt ook een laagje sneeuw en zijn wij al aan de wandel geweest, super gezond weer na al die natigheid hé?!

Liefs

Squirrel x zei

Hunny, this is just SO pretty! Love it. Hugs, Sxx

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

Babette zei

Wat een prachtige kaart en erg mooi ingekleurd.
groetjes Babette

Christine zei

Prachtig Lins! En we zullen het niet vertellen hoor van de lolly!! ;-)
Liefs
Christine

Helen zei

Hoi lieverd, wat fijn dat het je toch nog gelukt is. Je hebt Tildaatje weer prachtig gekleurd. Ik zal het Loreke niet vertellen hoor ;-) Hopelijk heb je lekker genoten van je vitamientjes wandeling. Hier alleen zon en een IJSkoude wind; 1,5 uur langs het voetbalveld is geen pretje hoor; ik had ook liever gewandeld. Tot gauw weer. Dikke knuf, Helen xxxx

inge zei

Wauw Lins wat heb je deze schitterend ingekleurd! Zo heeft een kaart ook niet veel extra's nodig.

Groetjes Inge

Nicole zei

Schitterend kleurwerk, Lins. Je kaart is helemaal TOP!! Enne....ik zal niks zeggen tegen je dochtertje, hahahah!! Liefs, Nicole

carina zei

Zo mooi!!
Groetjes Carina

Adriana zei

Oooh, wat een prachtige kleuren! Zo mooi gedaan en de binnenkant is ook heel mooi gekleurd!
Liefs Adriana

Inge zei

Hallo Lins,
wat een leuk kaartje weer en weer zo mooi ingekleurd!
groetjes
Inge

Kim zei

Wat een prachtig vrolijk kaartje!
Groetjes Kim

Wendy ten Hove zei

Oh, wat lekker vrolijk allebei! Erg mooi gemaakt, Lins! Helemaal in lente-sferen, terwijl buiten de sneeuw raast, hi hi.
Groetjes, Wendy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.