maandag 1 juli 2013

Stansen bij AnMaCreatief

Hoi iedereen,

Eindelijk vakantie, ik wou dat ik ook kon zeggen 'eindelijk zomer' maar momenteel is het zonnetje nog een beetje zoek. Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij AnMaCreatief en voor mij is dat wel een reden tot juichen want door Anne-Marije geraak ik nog eens achter mijn knutseltafel :-)
Na zo'n lange blogstilte hoop ik hier tijdens de vakantie echt verandering in te kunnen brengen. Bedankt dat jullie mijn blogje nog niet vergeten zijn, zo'n fijne reacties steeds weer :-)

De maandchallenge bij AnMaCreatief heeft als thema:

stansen of ponsen

Hier alvast mijn allereerste projectje dat ik van mijn to-do-lijstje kan schrappen, een post-it mapje maken met de silhouette :-)


Hiervoor heb ik het volgende gebruikt:
- het basismapje heb ik uitgesneden uit kraft
- FE paperpad 'Boho Chic'
- het bloemetje is er eentje van Joy! 'Vintage flourishes
- bijpassend oranje plakpareltje


Voor de binnenkant ben ik nog gauw om een groen post-it blokje gegaan. De 'Just a note' stempel vond ik hier wel op zijn plaats. Aan de zijkant nog een klein envelopje om een boodschap in te schrijven.

Het potloodje heb ik ook bekleed met DP. Aan de bovenkant heb ik er touw rond gekleefd met tacky glue zodat ik het gemakkelijk kon vast maken aan het boekje.


Op de achterkant nog een keertje mijn favoriete labelstans gebruikt met één van mijn veelgebruikte tekstjes. Deze heb ik met brads goed vastgezet. Heel onbewust grijp ik toch vaak naar dezelfde spulletjes, hebben jullie dit ook?

Mijn teammaatjes hebben ook weer zoveel moois gemaakt om jullie te inspireren, ga zeker ook eens bij hen langs. Het is zeker en vast de moeite waard!

De winnaar van deze leuke challenge krijgt deze leuke stansjes in de bus.


Nu kan de zomer eindelijk beginnen :-)
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie toe met heel veel zon en knutselplezier!

Liefs,

Lins xxx

9 opmerkingen:

LottesCards zei

O, lieverd! Wat heb je er weer een werk van gemaakt. Ik vind het zo super gemaakt het potloodje, klein mapje aan de binnenkant en die toepasselijke stempel! Jij bent echt zo goed om dit soort dingen te maken!!!

Liefs Lotte

Yvette zei

Mooie creatie!
Ook voor jou een fijne vakantie gewenst met inderdaad veel, heel veel zon en knutselplezier!
grtjs,
Yvette

Fabiola zei

oh wouah! trop joli, des couleurs si chics et douces, tout est parfait, biz

Patricia Wanten zei

Dit post-it mapje ziet er super uit. De stempel van just a note is hier helemaal op zijn plaats. Ik heb vorige week 4 van deze mapjes gesneden met de Silhouette en mijn dochters hebben dat afgewerkt voor de klastitularissen.
Geniet van je vakantie en dat goede weer is besteld.
Groetjes

Patricia

Adriana zei

Zo gaaf, Lins! Wat geweldig mooi gemaakt! Perfecte details en met dat envelopje erin, helemaal top. Nou zou ik ook even willen dat ik zo'n Silhouette had, want wat is dit een leuk kadootje voor de meesters en juffen!

Veel liefs Adriana

scrapcreations-judith zei

Wat heb je dit toch weer supers gedaan. Leuk voor op je bureau, het ziet er leuk uit en het heeft ook nog een functie. Liefs Judith

Unknown zei

leuk mapje Lins!
en ook voor jou een hele fijne vakantie gewenst

grtjs, Katrin

carina zei

Mooi mapje,leuk om een attentie te geven of te krijgen.
Lieve groetjes,
Carina

celia zei

Wow....en ik mag me de trotste bezitter noemen!!! Dankjewel Lieffie, hou het bij de hand ! Dikke kus, geniet van je verlof met je knappe dochter! X

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.