woensdag 11 september 2013

Geniet van elk moment...


Hoi allemaal,

vandaag heb ik alweer een easel card voor jullie klaar. Deze keer met een beertje van forever friends 'thinking of you'. Ik heb het afdrukje uitgestanst met de craftable 'stitch square and flower' en nadien geblend met de distress inkten 'gathered twigs' en 'stormy sky'.

Het mooie bloemetjespapier komt uit de first edition paperpad 'family ties'.

Voor de binnenkant heb ik mijn tekst gestempeld op een ovalen labelstans waardoor ik een lintje van forever friends 'peeking bear' geregen heb. Vanonder het kaartje komt één van de vlinders van de 'vlinderrand' van Joy! piepen. Zowel het label als de vlinder heb ik geblend met 'spun sugar'.


Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Bedankt voor jullie fijne bezoekjes en al die leuke reacties op mijn kaartjes!
Het is telkens weer een moment om van te genieten :-)

Veel liefs,

Lins x

10 opmerkingen:

Mieke zei

Lief kaartje, heel mooi. En die FF beertjes blijven leuk he!

Fabiola zei

oh! quel amour!! biz

Unknown zei

Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News? Ive been trying for a while but I never seem to get there! Appreciate itchristian louboutin..
Cardsharing Server | Best cardsharing | Cccam Server

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

LottesCards zei

O, wat is dit een schatje!!! Deze lieve stempel heb je weer eer aan gedaan door haar zo mooi in te kleuren en te verwerken op een kaart, dat kan jij zeg!

Liefs Lotte

Welkom bij Happy Stamper zei

oooh leuk zeg, en als ik vragen mag, met welke kleur heb je het beertje ingekleurd????
hij is echt mooi geworden hoor
lieve groetjes angelique

Helen zei

Wat een schatje weer. Mooi ingekleurd en ook weer prachtig geblend. Xxxx Helen

Karine zei

Hoi Lins, weer zo een schattig kaartje en zo mooi ingekleurd ! Groetjes Karine

Adriana zei

Wat een perfect kaartje, Lins! Zo schattig met je fijne details. Dat lint is zo super erbij en wat is je afbeelding prachtig geblend!
Liefs Adriana

Ingrid zei

Super lief kaartje!!! Erg mooi met de fijne details!!!

Liefs

Ingrid

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.