dinsdag 1 april 2014

Inspiratiefoto bij AnMaCreatief


Hoi iedereen,

Eerst en vooral een dikke dankjewel voor jullie reacties op mijn vorige kaartjes en een warme welkom aan mijn nieuwe volgers.

Nee, het is geen aprilgrap :-) Vandaag start een nieuwe challenge bij AnMaCreatief waarbij je deze inspiratiefoto voor je creatie mag gebruiken:


Ik heb me enerzijds laten inspireren door de kleuren van de foto en anderzijds door het kastje op de slaapkamer waardoor ik deze baby dresser card (Silhouette cameo - Design ID #54163)
 gemaakt heb.

Bij dit babykaartje vond ik de schattige stempel 'Bella with teddy' van Wild rose studio wel passen. De randjes van het afdrukje heb ik met  bestempeld met de tekst 'baby girl' (Joy! clearstempelset - Words).


De tekststempel en het sterretje komt uit de forever friends stempelset 'New arrival'. Ik heb ze gestempeld met memento inkt spun sugar en london fog.
Het DP is van First Edition. De laatjes heb ik verder afgewerkt met plakparels.

AnMaCreatief heeft voor de winnaar van deze challenge weer een leuke prijs klaar liggen:


Ik kijk er naar uit om jullie een bezoekje te brengen :-)

Fijne 1 april toegewenst!

Groetjes,

Lins x

8 opmerkingen:

Adriana zei

Je kastje is echt heel leuk. Mooi die parelknopjes. je kleuwerk van het schattige stempeltje is prachtig. Het beertje ziet er heerlijk knuffelig uit.
Liefs Adriana

LottesCards zei

O, wat heb je deze mooi afgewerkt! Ik vind het een schitterend snij-file, super!!! Ik ben weer helemaal fan ;-)

Liefs!!!

Patrice zei

Prachtig gedaan Lins... wat een mooie uitdaging!
Grtjes Patrice

Renate zei

Ohw, kijk nou wat een liefie. Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Wat heb je dit superleuk gemaakt Lins, ik vind het geweldig.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat heb je een leuke kaart gemaakt
en wat is die stempel een lieffie ☺
Gezellige en fijne week.
En ook genieten van het weer ☼

Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Fabiola zei

adorable Lins, c'est vraiment trop mignon, biz

Granny zei

Lieve Lins

Ik heb zojuist een berichtje naar Helen gestuurd en nu ben jij nog aan de beurt. Eerst wist ik niet hoe ik moest reageren, maar Anne-Marije heeft me een tip gegeven en ik hoop dat ik het goed onthouden heb.
Ik vind je kaart heel goed bij de challenge passen. Dat kastje van ik erg mooi en de kleuren zijn super.

Liefs van Granny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.