donderdag 15 januari 2015

Geluk is als een vlinder


Hoi allemaal,

Ik heb deze keer een verjaardagskaartje gemaakt met een labelstempel van Impression Obsession. Het label heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Ik heb het uitgeknipt en er een gaatje in geknipt om er een stukje kreukellint door te rijgen.

Ik heb het label verhoogd opgekleefd op DP van Maja Design - Coffee in the Arbour - Flourishing garden.


Aan de binnenkant heb ik de achterkant van dit mooie DP gekleefd. Ik vond de tekst wel mooi bij deze kaart passen.

Alle materiaal voor dit kaartje kan je terug vinden bij Inge in In 't Woefke.

Groetjes,

Lins

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuk kaartje ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Helen zei

wat een prachtig kaartje
xxxx Helen

Veerle - A colored mind zei

Een prachtige kaart, de stempel en het achtergrondpapier vloeien gewoon in elkaar over wat kleur betreft!

K-Creatief zei

Zeer mooi gedaan,

groetjes,
Karin

Fabiola zei

oh! ce qu'elle est mignonne...biz

Adriana zei

ooh, ik heb echt weer veel gemist. Gelukkig niet helemaal:-) Prachtig geheel zeg! Zo knap gedaan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.