donderdag 14 mei 2015

Communiekaart


Hoi allemaal,

Persoonlijk vind ik het heel moeilijk om een kaart te maken voor een jongen en daarbovenop moest het dan nog eentje voor een plechtige communie zijn.

Dit is het resultaat geworden.

De achtergrond heb ik met brusho 'turquoise' en 'ost.red' gemaakt. Nadien heb ik hierop met versafine onyx black zijn naam gestempeld (alfabet van artemio).

Dit alles heb ik gemat op blauw cardstock.


Aan de binnenkant heb een tekst van Different Colors gestempeld met memento 'Danube blue'. De vlek en streep komen uit een set van Prima marketing. Deze heb ik gestempeld met memento 'Lady bug'.

Zo, ik ben nu wel heel benieuwd of jullie het geslaagd vinden. Liam was er heel blij mee, vooral omdat kaarten of andere spulletjes met zijn naam niet zo veel voorkomen.

Fijne dag nog!

Liefs,

Lins :)

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

inderdaad, niet makkelijk voor jongens, maar kijk, ik denk wel dat het je gelukt is, mooi
grtjs,martina
x

Veerle - A colored mind zei

Wist jij al dat ik helemaal fan ben? Neen? Nou ik vind hem helemaal geslaagd, lekker stoer, mooie kleuren en leuk afgewerkt binnen in.

Helen zei

Wat een geweldig gaaf kaartje.
Liefs Helen

Creatiels zei

mooie kleuren heb je gebruikt, en toch ietwat stoere kaart voor een jongen
groetjes
Els

LottesCards zei

WAUW! Compleet buiten je comfort zone, maar zo super goed gelukt!!! En toch nog helemaal CAS, hihi Je bent met vlag en wimpel geslaagd lieverd! Ga zo door ;-)

Liefs!!!

Adriana zei

Wat een goed idee om zijn naam te maken! Prachtig!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.