zaterdag 25 juli 2015

Aardbeientijd


Hoi allemaal,

Hier ben ik dan met het derde kaartje dat ik met de 'Home made' stempelset van Penny Black gemaakt heb. Deze keer waren deze aardbeiensnoepertjes aan de beurt :-)

Het afdrukje heb ik uitgestanst met stitched rectangles. Nadien heb ik de achtergrond geblend met distress inkt 'Scattered straw'.

Ook hier heb ik het confituurpotje glanzend gemaakt met glossy accent en de lepel glinsterend met wink of stella.


Aan de binnenkant heb ik een tekst van House Mouse gestempeld met memento inkt 'Love letter'.


Zo dat waren dan weer 3 kaartjes met dezelfde stempelset.

Ik wens jullie veel knutselplezier toe!

Liefs,

Lins :-)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooh, deze is so cute...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

wat lief en schattig ! heel erg mooi kaartje
grtjsmartina
x

Sarah zei

Ontzettend mooi en lief ! Groetjes ☆ Sarah ☆

Veerle - A colored mind zei

Het is weer een beauty geworden he zoals we van jou gewoon zijn. Heel leuk om de drie kaartjes zo bij elkaar te zien nu en te zien wat allemaal kan met één set. Op naar de volgende set?

creacard zei

Hééél mooi!!!

Fabiola zei

Tu es dans une période très gourmande Lins, c'est charmant, biz

Mieke zei

Wat een schattig kaartje :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.