zondag 21 januari 2018

In de bloemetjes...


Dag allemaal,

Ook deze keer doe ik weer mee met de Wednesday Sketch Challenge - Sketch 368 van MFT. Ik heb de bloemetjesbottine ingekleurd met prismapencils.
Sinds ik meedoe aan de dailymarker challenge probeer ik dagelijks 10 minuten te kleuren. Zo ontspannend ;-)


De bloemenhartjes -en knoppen heb ik bewerkt met nuvo crystal drops. Ik hou wel van dat extraatje ;-)

Gebruikte materialen:
- mft - you gnome me (bottine met bloemen)
- mft - cup of tea (just for you op het label)
- mft - flamazing (streepjes en vlinder)

Fijne werkweek en tot de volgende keer!

Groetjes,

Lins x

2 opmerkingen:

Helen zei

wat een lief kaartje heb je weer gemaakt. Ik hoop dat je het volhoudt om elke dag even te kleuren; ik vind het ook zeer ontspannend om te doen, maar op de dagen dat ik fulltime werk komt het er meestal niet van. Liefs xx

GerJanne zei

Mooi kaartje Lins! En wat en goed idee om elke dag even te kleuren. 10 minuten is voor mij te kort om een heel afdrukje in te kleuren, maar ontspannend is het zeker!
Groetjes!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.