vrijdag 22 januari 2010

Bloemenbeer




Hallo bloggertjes,

ik zag laatst een tutorial bij dutch dare card challenge om een joy-folded card te maken. Ik vond het zo'n leuke kaartvorm dat ik er toch ook eentje wou maken en er gaan er nog volgen ;-)
Na het roze kaartje ben ik eens volledig voor blauw gegaan. Het beertje is een stempel van Penny Black, Teddy & company. Ik heb dit ingekleurd met mijn derwents, eerlijk toegegeven ben ik er wel fier op want ik vind het persoonlijk niet zo eenvoudig om zo'n beertjes in te kleuren.
Dit is een detail van het beertje:




De patroonpapieren zijn Marianne design (dress up) en the mini stack 3 van DCWV.
En dit is dan de binnenkant:



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van Teddy Stampers, dit is een nieuwe challengeblog die volledig rond beren draait ;-) Deze keer was de challenge een recept: 1 ribbon, 2 patterned papers and 3 brads or buttons. Begin maar al te tellen!

Dit kaartje voldoet ook voor volgende challenges:
Simon Says Challenge

Beiden hebben als thema 'Punch it'.

Laat maar horen wat jullie ervan vinden!

Groetjes,

Linsx

11 opmerkingen:

Sharon zei

Hello Lins, baie dankie dat jy aan Teddy Stampers se hallenge deelgeneem het. Jou beertjie kaartjie is absolute pragtig. Ons hoop om jou weer te sien. Groetjes Sharon

Gusta zei

wat een scheetje zeg,en mooi gedaan hoor met je derwent,s
heb je mijn mail nog gehad?

groetjes Gusta

elke verschooten zei

knap gedaan.

groetjes

elke

Paula zei

Wow what a stunning card such a lovely image and colours and fabulous details. Thanks for taking part in the CCC Challenge.
Paula xxxx

joke zei

Hallo Lins
Wat een schatjes zeg.
Wal heeft ook eens me gekeken en ik moest van hem zeggen dat ze geweldig zijn,en als hij dat zegt dan weet je dat het zo is he.
Groetjes Joke

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kaartje, heel leuk gedaan.

groetjes Annemarie en Merit

Angelwood zei

This is beautifully done, Lins. Wonderful coloring of this cute cute image. Great job! hugs, Angela

Fabiola zei

toujours aussi jolie super!

Lorraine A zei

Oh this is lovely :-) I love this bear ,, very cute ,, and the papers and embellies you used are fab :-)

thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge and DT call :-)

Luv
Lols x x

Anne-Marije zei

Hoi Lins,
Wat een schatje. Super mooi gekleurd!
xxx Anne-Marije

CRAFTERESA zei

wow, fantastic colouring and a fabulous card
Thanks for joining the teddy Stampers fun,
Hugs
Crafteresa x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.