zaterdag 30 januari 2010

Leuke award gekregen van Gusta



Hallo allemaal,

ik heb een award gekregen van Gusta waarmee ik heel blij ben. Dank je wel, je bent een schat!

Zoals jullie weten zijn er enkele regels aan verbonden:
1. kopieer deze award naar je blog
2. maak een link naar de persoon van wie je de award gekregen hebt
3. vertel 7 interessante dingen over jezelf
4. kies 7 andere bloggers om de award door te sturen
5. maak een link naar hun blogs en laat een berichtje achter op hun blog om ze te vertellen over de award die ze gekregen hebben van jou

 Hier zijn 7 weetjes over mij:

1. ik hou van knutselmomenten samen met mijn dochtertje
2. ik kleur mijn afdrukjes het liefst in met de copics en derwents ;-)
3. ik krijg maar niet genoeg van whipper snapper en penny black
4. ik vind het enorm leuk om met mensen in contact te komen die ook zo in hun hobby opgaan
5. mijn droom is ooit de CHA te bezoeken, Jay Jay doet me dagelijks watertanden met haar verslagjes
6. ik hoop ooit eens een design team-lid te worden
7. dankzij Angela ben ik een fan geworden van lili en angelica van inky impressions :-)

Nu 7 talentjes die deze award dubbel en dik verdienen:

Angela
Annemarie en Merit
Nicole
Milnie
Daantje
Squirrel
Celia

Geniet ervan want het is een welgemeende award voor jullie creativiteit!

Dikke kus,

Lins xxx

8 opmerkingen:

Milnie zei

nou ik heb er misschien wel veel, maar elke nieuwe voelt hetzelfde als de allereerste; voel zeeeeeer vereerd dank je wel!!!

liefs

Annemarie en Merit zei

Heel erg bedankt voor je award.

groetjes Annemarie en Merit

Angelwood zei

Lins, you are toooo kind and so sweet to give me this award and for mentioning me in your list of 7. Thank you so much. I'm so happy to have met you and become friends with you. Have a wonderful weekend! xxAngela

Fabiola zei

wouah! je suis super contente pour toi félicitation!!!

Nicole Verkooijen zei

Lieve Lins

Ik wil je heel erg bedanken voor dit mooie award. Ik vind het een eer dat ik hem van je mocht ontvangen, een hele dikke zoen en liefs
Nicole xoxoxoxo

Marcsken zei

Hoi Maatje,
proficiat met je award van Gusta dit is zeker verdient!!!
Jij loopt als een trein zo te zien weer zoveel mooie kaartjes erbij niet te geloven eigenlijk als je bedenkt dat zulke creaties nu eenmaal niet voor het rapen liggen en om elke keer weer iets nieuws te brengen...
Maar ja hoor, je weet het boeiend te houden en dat is niet altjd even gemakkelijk ik spreek uit ervaring.
Groetjes
Den opa

celia zei

Hey Lins, dikke dankuwel voor de award maar ook voor al de lieve berichtjes die je nalaat op mijn blogje!Veel liefs,Celia.

Squirrel x zei

Hi Lins, and thank you so much for thinking of me with this lovely award. That is so kind of you. Thanks again. Hugs, Squirrel xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.