dinsdag 6 april 2010

Leuke award


Hoi iedereen,

je kan wel geloven dat ik super verrast was toen ik deze award heb gekregen van Anne-Marije, Celia en Anneke. Heel erg bedankt, jullie zijn schatten!
Ik wil deze award heel graag aan iedereen doorgeven (zo vergeet ik niemand) voor al die lieve reacties die ik telkens weer krijg op mijn kaartjes. Ik ben ongelofelijk blij dat ik op zo'n korte tijd zoveel boeiende en fantastische mensen heb leren kennen. Een dikke dank-je-wel hiervoor!

Groetjes en nog een fijne week,

Lins xxx

2 opmerkingen:

Karin zei

Gefeliciteerd met je welverdiende Award!

Groetjes karin

Fabiola zei

félicitation Lins, c'est mérité, bisous

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.