woensdag 3 augustus 2011

Dat verdient een bloemetje


Hallo allemaal,

dit kaartje hadden jullie nog van me te goed. Deze leuke kaartvorm had ik bij Elke gezien en ik wou deze ook zo graag eens maken.
Het tafereeltje is gemaakt met art impression stempels. Hier werk ik echt super graag mee, lekker mijn eigen zin doen ;-)
Zo ziet het eruit als je aan het lintje trekt.


Met dit kaartje doe ik mee aan volgende challenges:
Art Impressions Stamps challenge: inspired by nature.
Sentimental Sundays: in the garden

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond toe, het zonnetje komt er opnieuw een beetje door. Tijd om straks even met Lore op de fiets te springen ;-) Ik kan het gebruiken na deze werkdag...

Vele creatieve groetjes,

Lins x

17 opmerkingen:

Christine zei

Hallo Lins,
Leuk kaartje! Ik maakte dat modelletje ook al eens en die stempeltjes zijn inderdaad héél leuk om mee te werken. Er is veel variatie in mogelijk dus een goede investering zou ik zo zeggen!
Liefs
Christine

cheryl zei

hi hun bless you for the lovely comment you left on my blog,this is one gorgeous card love the design and just love those color tones,hugs cherylxxx

Deloris zei

What a lovely card! Thanks for joining the challenge at Art Impressions.

carina zei

Supermooi kaartje. Ik heb ook deze stempeltjes en ze zijn inderdaad heel leuk om mee te werken. Groetjes Carina

Angélique zei

Hee! Geweldig leuk kaartje weer! En die stempels zijn geweldig.
Tot gauw!! :)

Erika zei

Wat een supermooi kaartje weer!

Groetjes Erika

celia zei

Weer zo knap gemaakt schattie! Wat ga ik je missen...zeker als je dit WE op stap gaat ;))
Maar dat maken we achteraf dubbel en dik goed hé?!!
Ik hoor je nog....of jij hoort nog van mij!Dikke X.

Willy zei

Hoi Lins, wat een leuke kaart is dit. Zo met dat lintje had ik nog niet eerder gezien. De afbeelding is erg goed gelukt vind ik. Het lijkt wel aquarel!
Groetjes, Willy.

Charlotte zei

Zo'n leuk kaartje Lins! De kleine stempeltjes zijn erg veelzijdig!
Ook de vorm van je kaart is leuk!
Groetjes,
Charlotte

Cheryl zei

Beautiful! Thank you for joining our “It’s A Garden Party” challenge at Sentimental Sundays .

~Cheryl~

Wendy ten Hove zei

Oh, wat is deze weer leuk, Lins! De vorm is erg leuk zo, je krijgt helemaal zin om aan het touwtje te trekken! De stempels zijn ook prachtig, mooi plaatje zo!! Super gemaakt!!
Groetjes, Wendy

Anoniem zei

Leuk kaartje Lins!

Adrie zei

Hoi Lins. Wat een leuke techniek heb je gebruikt. En je stempeltjes zijn heel erg mooi , er hoeft verder niets op de kaart , precies zoals hij zijn moet.
Groetjes Adrie

Corine van der Zee zei

Wauw Lins wat een schatje! Schitterend gekleurd en super mooie details. Liefs en fijn weekend,

Corine

Unknown zei

Gorgeous Lin! Your coloring is awesome and love the card inside out! Very , very pretty! Hugz, Colleen PS. I love the picture of you!

Anoniem zei

een heel leuk kaartje Lins.

groetjes Rebecca

Unknown zei

Such a sweet card! Thanks for joining us for Sentimental Sundays In The Garden Challenge and I hope you join us again next time!

~Heather
Kurly-Q

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.