vrijdag 19 augustus 2011

Een bloemetje voor jullie


Hey allemaal,

wat hebben we al genoten van het zonnetje. Het zou gek zijn om binnen te zitten he. Alleen jammer van het noodweer gisteren. Zo spijtig voor de festivalgangers van Pukkelpop waar gisteren het noodlot is toegeslagen. Veel sterkte aan hen en hun familie!

Op de valreep heb ik wel nog een kaart klaar gekregen voor de less is more challenge: use ink.


Voor dit kaartje heb ik een vierkante acrylblok beïnkt met verschillende kleuren distress inkt en bespoten met water.
Geloof me, er zijn heel wat probeersels in de vuilbak gevlogen. Enkele vond ik wel gelukt. Als het droog was, heb ik er deze leuke art impressions stempel met een passende tekststempel op gestempeld - 'This deserves a flower' (crafts & things).

Dit is een mini-kaartje met dezelfde inkten en stempels.


Bedankt voor jullie fijne bezoekjes en lieve reacties!

Ik kom jullie heel gauw een bezoekje brengen :-)

Veel liefs,

Lins x

15 opmerkingen:

Charlotte zei

Schitterend LIM kaartje! Leuk wat je gemaakt hebt! Soms kan een gek idee of uitprobeersel erg geslaagd zijn!

Ik had zelf totaal geen inspiratie deze week, hopelijk ligt de challenge van morgen me meer :)

Groetjes,
Charlotte

Mieke zei

Mooie kaartjes! Leuk idee ook, van de acrylblok te beïnkten en zo te stempelen. Was ik nog niet opgekomen/tegengekomen precies :o)

Mandi zei

Beautiful cards Lins
Super inking
Thanks so much
Mandi
Diva LIM
"Less is More"

Anoniem zei

Oh so pretty! Great job! Gill x

Chrissie zei

This is terrific Lins, the colours are super and the card is lovely!
Great technique.
Thanks so much
Chrissie
Lady LIM
"Less is More"

Karin zei

Wat een prachtige kaart weer Lins! Schitterend

Groetjes karin

celia zei

Heeeeeeel knap!!!!!!!!!!!!!!

Babette zei

Erg mooi gedaan, zo zie je maar waar wat uit proberen tot kan leiden.
Groetjes Babette

Wendy ten Hove zei

Oh, wat een beauty weer, Lins!! Top gedaan! Erg mooi zo met die achtergrond vlakjes en die mooie bloemetjes er bij! Super!!!
Groetjes, Wendy

Fabiola zei

magnifique, très chic, biz

elke verschooten zei

weer een pareltje!

xxx

elke

sex addict zei

Your selection of white background is wonderful as well as now a days this types of stylish as well as simple cards in demand.

Christine zei

Wat een prachtig resultaat Lins! Toppie hoor!
Liefs
Christine

Colleen Dietrich zei

This is so neat! I like the mottled look behind the flowers, and the CAS style is just so refreshing!

Sharon zei

Wow, this is really gorgeous Lins. I am liking these new styles. Nice to try something new for a change. That's what I also try to do. Love it! hugs Sharon xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.