donderdag 29 december 2011

Berig kerstsetje


Hoi iedereen,

hebben jullie ook al zo genoten van deze kersttijd? Om het jaar in volle kerstsfeer af te sluiten wil ik jullie een aantal kerstkaartjes laten zien. Deze kerstkaartjes heb ik gemaakt met de stempelset 'Timeless' van forever friends. Alle stempeltjes zijn ingekleurd met prismapotloden.
De kadertjes heb ik geëmbossed met WOW-embossingpoeder' metallic gold sparkle' en daarna uitgeknipt. Doordat de rand geëmbossed is, gaat dit heel mooi.
Het bruine lintje op de kaart heb ik gemaakt door scortape op de kaart te kleven en deze te embossen met WOW-embossingpoeder 'bark'. Dit geeft een mooie lederachtige look.



Ik ben heel benieuwd wat jullie van dit setje vinden :-) Geniet nog van de laatste dagen van 2011!

Dikke knuffel,

Lins x

16 opmerkingen:

Sally zei

Wat een lieve beertjes! Heel mooie kleuren!! Je hebt dat weer prachtig gedaan!!!
Fijne eindejaarsfeesten én een creatief 2012 toegewenst!

Corine van der Zee zei

Wat een lief setje Lins en zo mooi gemaakt! Leuk idee, het randje met embossingpoeder. Wens je fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012!

Liefs Corine

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Lins!

Liefs Ida

Monique zei

Wouw Lins, wat heb je er mooie kaartjes van gemaakt.
grtjs
Monique

Mieke zei

Dat zijn echt überschattige stempeltjes!!! Je hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt.
Liefs, Mieke xx

Tinie zei

Geweldig Lins, wat een super mooi effect, je kaarten zijn helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Charlotte zei

Wauw Lins! Wat een schitterende reeks kaarten. Echt superleuk met die geëmboste (wat een woord?) kaders. Echt heel leuke tafereeltjes.
Prettige feestdagen,
Charlotte

celia zei

Wow Schattie deze zijn schitterend! Dat je op dit idee kwam is super!!!! Een reeksje maar toch allemaal verschillend! Heb er geen woorden voor, had je dit maar in het begin van de maand laten zien ik had het dan zeker van je over genomen ;)
Dikke proficiat, dikke X en tot vlug!

Adrie zei

Geweldig Lins , het lijken wel schilderijtjes. Erg leuk die stempelafdrukjes en prachtig ingekleurd.Ik ben altijd eerlijk gezegd weeer blij dat kerst weer voorbij is. Gaat alles weer normaal.
Groetjes Adrie

Christine zei

Hallo Lins,
Mijn dochter kocht dit setje ook maar ik heb ze zelf nog niet gebruikt! Als ik jouw kaartjes zie, vind ik het wel jammer want je deed dit prachtig! Ik ga dit zeker onthouden voor volgend jaar (eigenlijk heet dit dus afsnoepen)want ze zijn zo mooi en zeker op de manier hoe jij ze gebruikte!
Een fijn eindejaar!
Liefs
Christine

Kaatje zei

ze zijn erg schattig!

groetjes,
Annika

Helen zei

Hoi Lieverd, wat een supermooi setje heb je weer gemaakt. Ik ben erg blij dat ik een van hen mocht ontvangen en hij heeft een ereplaatsje gekregen hoor! Dikke knuffel en alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst en dat we nog maar lang maatjes mogen zijn en van 2012 ook weer een succes gaan maken. Helen xxxx

carina zei

Schitterend!!
Prettig eindejaar.
Groetjes Carina

Wendy ten Hove zei

Hi Lins!

Wat een leuke gezellige berenserie!!! Mooi gedaan, zeg! Erg stijlvol met het goud! Jouw kaartjes met de leuke extraatjes er bij, is goed bij mij aangekomen, super bedankt daarvoor! Ik hoop mijn kaartje ook bij jou. Inmiddels bijna oud&nieuw, veel plezier morgenavond!

Groetjes, Wendy

elke verschooten zei

knap!!!!!

xxxje

Willy zei

Hele mooie kaarten Lins, zo schattig. Het lijken idd wel schilderijtjes.
Fijne jaarwisseling, groetjes Willy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.