dinsdag 20 december 2011

Nog eentje met een kerstmuts


Hoi iedereen,

valt het op dat het binnen enkele dagen kerstmis is :-) De kerstkaartjesmachine is in gang geschoten :-)

Voor dit kaartje heb ik deze lieve 'sitting bear' van me-to-you (AnMaCreatief) gebruikt. Ik heb er een bruine beer van gemaakt met de copics E40, E41, E42 en E43.
Met dit schattige kerstmutsje (tof idee van Elke) maak je van elk beertje een kerstbeer. Het rode lint met witte stippen (AnMaCreatief) vond ik er perfect bij passen.

Het beertje in detail:


Nog 2 dagen en 't is vakantie!!! Super veel bedankt voor jullie toffe berichtjes!

Vele groetjes en tot heel gauw,

Lins xxx

15 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Lins, wat een schatje is dit geworden in bruin. Ik vind hem helemaal toppie hoor. Leuk met die kerstmuts. Ik wens je alvast fijne feestdagen en veel freubelplezier in de vakantie. Dikke kus van je maatje, Helen

Charlotte zei

Hoi Lins!
Wat vind ik dit een mooie lieve beer zeg! Ze moeten niet altijd grijs met lichtblauw zijn he! Deze is ook mooi en 'warm' van kleur, met het roze erbij!
Mijn vakantiestart vanavond! Ik kijk net als jou uit naar die extra knutseltijd!
Groetjes,
Charlotte

Wendy ten Hove zei

Oh, leuk! Wat schattig, zeg! Prachtig zo met het felle rood en dan wit en bruin, mooie combi, Lins!
Groetjes, Wendy

Corine van der Zee zei

Lins wat een super schattig kaartje! Top, en wat leuk zo met de muts op zijn koppie, super leuk!
Wens jou en je gezinnetje hele fijne dagen en een gezond en liefdevol 2012!

Liefs Corine

LottesCards zei

Wat een super mooie kaart weer.
Zo leuk met dat mutsje!!!

Liefs Lotte

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Lins (bijzondere naam zeg :) ),

Wat een schatje is het zeg, en die kerstmuts maakt het echt helemaal!!

Ontzettend leuk dat je een reactie achter gelaten hebt op mijn blog! En bedankt voor de tip met de schaduwen. Ik ga er zeker mee aan de gang ;) Alvast fijne dagen gewenst!

Groetjes, Karin

Anoniem zei

Kom ik toch nog eens bij Lins kijken, is zo lang geleden, bloos bloos.. vind ik daar een leuk bere kerstkaartje.
Geniet van de komende feestdagen !
Liefs
Christa

Christine zei

Ook een mooie versie Lins! Prachtig in die bruine tinten!
Liefs
Christine

buy cs5 zei

nice blog.. I like very much this card cute teddy . very fully issued you with large collections of colors and designs. nice sharing.

Sharon zei

Oh wow Lins, your little Me to You bear is absolutely stunning. Love this one. What a delightful Christmas card. Hugs Sharon xx

celia zei

Schitterend....zoals al je kaartjes trouwens!!!!!
Dikke X.

Christa zei

super lief lins fijne dagen xx christa

Fabiola zei

oh trop trop craquant! bon Noel a toi, biz

line marker machine zei

Oh, nice! What cute, Hey! So beautifully with the bright red and then white and Brown, beautiful estate,Nice santa!

By Aline zei

Stempelen iets waar ik niet zo goed in ben... en zo hebben we allemaal onze zwakheden... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.