zondag 26 februari 2012

Bling & bows bij Simply Magnolia


Hoi allemaal,

vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij Simply Magnolia met als thema

bling & bows

Voor mijn kaartje ben ik aan de slag gegaan met king Tilda en het mooie glitterpapier uit de sweet stack van DCWV.
Tilda heb ik ingekleurd met prisma potloden, achter haar afbeelding heb ik een tag verstopt om iets leuk op te schrijven :-)

Enkele detailfoto's van Tilda en de binnenkant van de kaart.



Deze keer wordt onze challenge gesponsord door creative treasures. Kom zeker eens een kijkje nemen op het challenge blog want mijn teamgenoten hebben heel mooie creaties als inspiratie gemaakt.

Gisteren ben ik samen met Celia naar de hobbybeurs in Antwerpen geweest. Ze heeft dit mooie foto-album voor me gemaakt, is het niet prachtig? Ik kijk er naar uit om het op te vullen met allerlei mooie foto's. Dank je wel lieve schat!
Het was echt een super gezellige dag, onze tassen waren weer goed gevuld :-) Ik kijk er zo naar uit om met al mijn nieuwe spulletjes aan de slag te gaan.

Geniet allemaal van een fijne zondag!

Groetjes en tot gauw,

Lins x

14 opmerkingen:

Welkom bij Happy Stamper zei

wat een schat van een kaart is het weer geworden zeg, echt super lief

lieve groetjes
angelique

Sanne zei

Ahhhh, dit blijft één van mijn lievelings-Tilda's! Wat een schatje!

Liefs Sanne

Louise zei

Wat een schattig kaartje , en wat een prachtig Album heeft Celai voor je gemaakt, heb even het filmpje bekeken, helemaal geweldig hoor!.

gr.LOuise

Christine zei

Prachtig kaartje Lins en het albumpje van Celia is wondermooi! Leuk dat jullie genoten hebben gisteren!
Liefs
Christine

Sassy Scrapper zei

Hi ya Lins.
Super cute card hun. You colored in Tilda beautifully and I love her little nose. Great job
Hugs Bonnie

Fabiola zei

simple et éfficace, elle est adorable et ces couleurs sont superbes, biz

Angélique zei

Hee sweetie!
Het is weer een superleuk kaartje geworden :)
Heb je trouwens de aankomende collectie al bewonderd?? Daar zit, vind ik dan *lol*, een superleuke Tilda met teddybeer bij :)
Nog 1,5 maand en dan gaan we weer los op het AS :) Can't wait!!

*hugs*
Angélique

Helen zei

Hoi lieverd, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Ik vind die doily/die aan de binnenkant zo mooi, echt heel geschikt voor de sentiments. Je album is prachtig geworden (heb het filmpje vanochtend al bewonderd). Ben heel benieuwd wat je gaat freubelen met je nieuwe aanwinsten. Liefs, Helen

celia zei

Ooooh Schattie, je weet voor jou alles hé! Na mijn familie ben jij toch wel één van de belangrijkste personen in mijn leven geworden!Spijtig dat er zoveel kilometers tussen ons staan anders zou ik je deur plat lopen! ;))
Je kaartje is weer super mooi, zacht van kleur en een prima Tilda keuze voor deze uitdaging! Ook ik hou van deze Tilda....of eigenlijk van alle Tilda's...LOL!

Hopelijk moeten we deze keer niet zolang wachten om elkaar weer eens te knuffelen en bij te babbelen, probeer wat te ontspannen deze week en ik hoor je snel! Dikke X.

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Lins.

Liefs Riet.

inge zei

Wat een schatje is dit geworden Lins, en wat een mooi papier heb je gebruikt.

Groetjes inge

Wendy ten Hove zei

Hij is leuk geworden, Lins, lekker feestelijk met al die glanzende cupcakes!! Mooi gedaan!!
Bedankt voor je tip voor de Unity stempels. Daar ben ik wel aardig in voorzien, maar dankjewel dat je aan me dacht!!!
Liefs en fijne dag!
Wendy

Ellen zei

Superleuke kaart! Wat een leuk papier en de tekst is ook al zo leuk. (wel heel veel x leuk gebruikt :).

groetjes, Ellen

Babette zei

Wat een ontzettend leuk kaartje, de binnenkant is ook erg leuk.
Groetjes Babette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.