maandag 6 februari 2012

Cowboys en indianen



Hoi iedereen,

ik heb voor het eerst een telescoopkaart gemaakt. Zoals je kan zien, heb ik al mijn cirkelstanzen boven gehaald om deze kaart te maken. Het zijn dan ook een heleboel cirkeltjes op elkaar maar het resultaat vind ik persoonlijk wel goed gelukt.

Op het kleinste cirkeltje heb ik met een rond tekststempeltje (Crafts and things) gewerkt met daarin een beschilderde houten knop (AnMaCreatief). Ik weet niet of je de ganse collectie beschilderde houten knopen al gezien hebt in de webshop maar ze zijn stuk voor stuk prachtig!

Alle cirkels zijn verbonden met eyelets die bij de kleuren van de kaart passen. Dit is het resultaat als je de eerste cirkel naar boven schuift.
Ik heb voor een ronde tekst gekozen omdat deze leesbaar blijft ongeacht hoe je het kaartje draait. Voor de versiering ben ik aan de slag gegaan met de nieuwste Young rebels.


Een detailfoto van het indiaantje.



Deze 'Indian warrior' is mijn lievelingetje uit de Young rebels reeks van Nellie Snellen. Ik heb hem samen met zijn 'Sweet cowgirl' ingekleurd met prisma potloden.

Dit is het resultaat als de kaart volledig open is. Het touwtje zorgt ervoor dat je de kaart kan ophangen.


Nog een detailfoto van deze 'Sweet cowgirl'.


Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Lore heeft met deze stempeltjes mooie vlagjes gemaakt, binnenkort post ik haar creaties ook op mijn blog. Ze is er zo fier op :-)

Veel liefs en super bedankt voor al jullie fijne reacties!

Lins xxx

21 opmerkingen:

Elly zei

Het is een schitterende kaart geworden,vind de kleuren erg mooi en prachtig ingekleurd geheel!

GGroetjes Elly

Sharon zei

Oh wow, this is so cute Lins. A super cute card. Love those images. hugs Sharon xx

Louise zei

Waaauw Lins ik vind hem schitterend, enige stempeltjes heb je gebruikt en prachtig ingekleurd, ik ga deze in mijn WINWM mapje oftewel Watiknogwilmaken mapje opslaan.

gr.LOuise

celia zei

Wow wat een werkje! Hier steken heel wat uurtjes werk in!
Het is weer prachtig gekleurd. Ze zijn super lief deze stempels,
Ik hoop dat ze hier snel aankomen ;)
Het papier heb ik hier ook nog liggen, tot nu dacht ik er niets te kunnen mee doen. Dank je om het te laten zien dat het perfect werkt voor een kaartje. Knap hoe je alles in elkaar hebt gestoken!

Nog even en het is weer zover, dan kunnen we weer gezellig bij praten terwijl we tussen ons lievelingsspulletjes kuieren!
Tot vlug, dikke zoen!

Tinie zei

Wauwww wat is die gaaf!!! Een super mooie creatie zeg!!!

Groetjes Tinie

Charlotte zei

Erg leuk modelletje Lins! Heel erg mooi uitgewerkt in het thema cowboy en indiaantjes :)
Groetjes,
Charlotte

Lotte zei

TOF TOF TOf;

Echt mijn ding.

groetjes Lotte

Willy zei

Hoi Lins,
Wat een moie kaart en wat een mooie kleurtjes! Helemaal TOP!
Hartelijke groet, Willy.

Nancy zei

Hey Lins,
Wat een geweldige kaart! Had de nieuwe Nellie Snellen-stempeltjes ook al gespot, maar heb ze nog niet.. Staan zeker nog op mijn verlanglijstje!!

Liefs,
Nancy

LottesCards zei

Wat een geweldige creatie is dit!
Ik vind het echt super mooi gemaakt, zo precies allemaal!

Liefs Lotte

Christine zei

Dit wil ook ook wel eens proberen! Bij de eerste foto dacht ik: lijkt me niet zo speciaal. Tot ik de volgende zag, wat een aangename verrassing! Heel knap gedaan meisje!
Liefs
Christine

Corine van der Zee zei

Wat een gaaf kaartje Lins, leuke kleurtjes en stempeltjes.

Liefs Corine

Helen zei

Hoi lieverd, wat een toppie creatie is dit zeg. Geweldig ingekleurd en dit modelletje ga ik zeker een keer proberen. De stempeltjes zijn superlief. Dikke kus.

Teerg zei

Hey,
Heel erg mooie, leuke en creatieve kaart. Ik ga het ook eens een keertje proberen denk ik.
Groetjes Greet

Anoniem zei

prachtige kleuren combinatie en heel speels gevonden gewoonweg schitterend !!!

grtjs Huguette

Fabiola zei

oh c'est super! très chouette, biz

CreaSjouk zei

Wauw helemaal super!
Wat een gaaf model!
Groetjes Sjoukje

Adrie zei

Wat een gaaf model Lins , had ik nog niet eerder gezien.Prachtig zoals alles past en is afgewerkt.
Ben benieuwd naar de creatie van Lore.
Groetjes Adrie

Ellen zei

Wat een leuke vorm is dit zeg!
Groetjes Ellen

Annette zei

Gave telescoop vorm met mooie details
xoxo Annette

Wendy ten Hove zei

Oh, wat leuk!! Super leuke vorm en leuk dat je zo twee afbeeldingen er bij hebt die zo leuk passen!!!! Geweldig gedaan, Lins!!!
Groetjes, Wendy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.