vrijdag 1 maart 2013

Vlinders bij AnMaCreatief


Hoi bloggertjes,

De weerkundige lente gaat vandaag van start maar daar is in ons Belgenlandje niet veel van te merken. Kan het nog grijzer?
Bij AnMaCreatief proberen we alvast het lentegevoel in huis te halen. Gans de maand maart gaan we met zijn allen gezellig rondfladderen want het nieuwe thema is:

Vlinders

Deze keer heb ik geen kaartje gemaakt maar een hanger voor in de paasboom. Ik ga wel nog voor enkele broertjes en zusjes fladder zorgen :-) Lore ziet het al compleet zitten of zal ik 'vliegen' zeggen :-)

Dit vlindertje is gemaakt met de nieuwe collectables set Butterfly en vilt. Als vulling heb ik filtervulling voor de aquarium gebruikt. De voelsprieten zijn van roze parelmoer meeldraadjes gemaakt. Om de vlinder op te hangen heb ik een bijpassend paars grosgrain lint gebruikt.

Neem die vlinderstempels of -stansen bij de hand en kom zeker met ons mee fladderen :-) De winnaar van deze challenge mag deze mooie stencil van Joy! in de bus verwachten.


Om jullie alvast in de stemming te brengen heeft ons team weer een diversiteit aan mooie voorbeelden gecreëerd. Breng gauw een bezoek aan ons challengeblog of ga eens een kijkje nemen op de verschillende blogs.

Zondag zijn we er opnieuw voor de double date on Sunday met Celia ;-)

Veel liefs,

Lins xxx

9 opmerkingen:

creacard zei

Mooie kleurtjes!!! Veel sfeer in huis!

Sanne zei

Mooi! Hele leuke kleurtjes ook! We zijn vandaag allebei in de vilt-sfeer! Voor onze takken. Ziet er erg gezellig uit.

Liefs Sanne

Christine zei

Leuk gedaan Lins! Zal zeker leuk staan in de paasboom!
Liefs
Christine

Fabiola zei

super joli! biz

Anita Meijer zei

Wat prachtig gemaakt weer Lins, ik vind het super.
Liefs van Anita

inge zei

Wauw Lins wat een leuke vlinder heb je gemaakt. Geweldig!

Groetjes Inge

LottesCards zei

Je hebt je vlinder zó mooi gemaakt! Geweldige kleurtjes gecombineerd en zo netjes heb je het gefestoneerd ;-) Ik vind het prachtig!!!

Liefs

Adriana zei

Prachtige vladder, Lins! Die voelsprieten passen perfect erbij en wat is het mooi om zoiets van vilt te maken!
Liefs Adriana

Helen zei

Michelle en ik vinden je vlinder prachtig en hij zal leuk fladderen in je paasboom met zijn vriendjes. Mooie kleurtjes heb je ook gebruikt. Tot morgen bij de double date. Liefs, Helen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.