woensdag 30 oktober 2013

Fizzy Christmas


Hoi bloggertjes,

Dit weekend was ik volledig in de stemming om kerstkaarten te maken. Dit is er alvast eentje met fizzy moon - sign. Het beertje heb ik ingekleurd met faber castell potloden.
Het bord heb ik gestempeld op een post-it en uitgeknipt zodat alles bedekt is behalve het bord. Daarna heb ik het bord gesponst met distress inkt (antique linen en gathered twigs).
De mutsranden heb ik nog een schittering gegeven met dovecraft glitter glue - crystal.
De achtergrond is gesponst met stormy sky. Onderaan heb ik telkens een gedeelte afgeplakt met een gescheurde post-it waardoor het net lijkt dat het beertje in de sneeuw staat.

Fizzy moon in detail:


Aan de binnenkant heb ik een sneeuwvlok (Joy! ijskristal3) gebruikt als achtergrond voor een kersttekstje.


Nog een hele fijne zonnige woensdag toegewenst!

Groetjes,

Lins x

11 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een schattig en ook mooi kaartje! Het kleurwerk doe ik je niet na, prachtig!

Karine zei

Hoi Lins,
Wat een superlief en prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd ...
Groetjes Karine

Mieke zei

Wat lief! Heel mooi kaartje!

jolanda zei

leuke kaart

martina's kaartjes zei

hij is prachtig ingekleurd ! heel erg mooi kaartje
grtjs,martina
x

Erika zei

Wat een schattig kaartje!
Erg leuk gedaan die sneeuwvlok met tekst, super hoor!

Groetjes Erika

Nicole zei

Schitterend Lin en weer supers ingekleurd. Liefs, Nicole

Fabiola zei

mais c'est trop chou! adorable carte et adorable ours, biz

Renate zei

Het is echt een dotje. Super lief gemaakt.

-xies- Renate.

Veerle - A colored mind zei

Ik vind het elke keer terug zo super hoe je inkleurt! Echt mooi en leuk schattig kaartje.

LottesCards zei

WAUW!!!! Ik kan niet geloven dat je dit zelf hebt ingekleurd zeg, zo zacht van kleur en zulke mooie overgangen.... Wanneer je zegt dat het een plaatje is, zou ik je ook geloven. Ik heb echt een keer terug moeten kijken. Dit ligt je echt hé!? Je kaartje is ook weer prachtig, zo mooi afgewerkt tot in het puntje, geweldig!!!

Liefs Lotte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.