woensdag 9 oktober 2013

Pompoentjestijd


Lieve allemaal,

Vandaag toon ik jullie mijn eerste creatie voor het DT van In 't Woefke. Deze maand staat in het teken van de herfst, de winkel is dan ook ondergedompeld in een gezellige herfstsfeer. 
Bij herfst en Halloween horen natuurlijk ook pompoenen. Dit pompoentje is wel leuk om een gezellige herfstsfeer in huis te creëren, vind je niet?

Ik heb dit pompoentje gemaakt door zes rosetten van verschillende breedtes uit oranje cardstock te snijden. Hiervoor heb ik de silhouette cameo gebruikt. De snijfile (Design ID #32781) heet 3d build a rosette strips - 1.5, gemaakt door Lori Whitlock.

Je kan hiervoor ook de 'rosette die' van Tim Holtz gebruiken. Ik heb de stroken eerst opgeschuurd en nadien de randen bewerkt met distress inkt (gathered twigs).

Je bouwt het pompoentje op door de verschillende rosetten op elkaar te kleven. Als afwerking heb ik bovenaan een takje uit onze tuin gekleefd met daarrond 2 blaadjes. Deze heb ik uit groen vilt gestanst. Nadien heb ik er nog een label aan vastgemaakt met koord.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes,

Lins

11 opmerkingen:

Inge zei

Hallo Lins,
Ik heb hem hier staan en ik vind hem in ieder geval fantastisch !
Het brengt direkt de herfst met al z'n prachtige kleuren in huis
groetjes
Inge

Anita Meijer zei

Wat heb je dit supermooi gemaakt Lins, en heerlijk herfstsfeertje zo, top.
Liefs van Anita

Adriana zei

Super LIns, wat een mooie cratie. Past inderdaad erg mooi bij de herfst!
Liefs Adriana

Sarah - Crea S zei

Hij is erg leuk gemaakt Lins!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

De hobbydroom zei

Wat een gaaf idee!! super en bedankt voor de uitleg :)

Lieve groetjes, De hobby droom

Fabiola zei

super joli Lins, biz

Charlotte zei

Mooi Lins!

LottesCards zei

Ik had deze al gezien ;-) Ik vind het super gemaakt! Wat kan je toch veel maken met je sil hé?! Weer helemaal super!!!

Liefs Lotte

martina's kaartjes zei

wat leuk gevonden ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

celia zei

Ook ik was er enthousiast over, zo origineel en knap gemaakt!
Dikke X

celia zei

Ook ik was er enthousiast over, zo origineel en knap gemaakt!
Dikke X

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.