donderdag 17 juli 2014

Fun in the sun


Hoi allemaal,

Hier ben ik dan opnieuw met een zomers kaartje :-)
De nieuwe papierlijn van Maja Design is zo mooi dat ik niet kon wachten om ermee aan de slag te gaan. Voor deze kaart heb ik 'Coffee in the arbour - Lemon meringue pie' (gele achtergrond) en 'Coffee in the arbour - Butterflies are free' (slippers) gebruikt.
De slippers heb ik gemaakt met een stans van Joy! 'Bille's baby shoes'. Eigenlijk is dit een stans om babyschoentjes te maken maar de zooltjes kan je perfect gebruiken om slippers te maken. Ik heb met de crop-a-dile 3 gaatjes gemaakt en hierdoor een lintje geregen. Dit is het resultaat geworden.
De tekst 'Make a wish' kan je terugvinden in de Penny Black stempelset 'Critter party'.

Dit zomers kaartje en bijhorend materiaal kan je terug vinden in 'In 't woefke'.

Ik hoop dat dit kaartje een glimlach op jullie gezicht mag toveren :-)

Liefs,
Lins xxx

8 opmerkingen:

Renate zei

Kom maar op met die zomer. Dit kaartje is er helemaal klaar voor. Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Erica ♥ zei

Die is leuk zeg, toffe kaart ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Anita Meijer zei

Wat een heerlijk zomerskaartje Lins, top.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Lins,
ik word hier wel blij van! Wat een leuke kaart heb je gemaakt en die slippers zijn er super op!
Groetjes,
GerJanne

Fabiola zei

super sympa! biz

Antoinette Voorn zei

Het is een hele gave creatie geworden !

Mieke zei

Wat leuk die slippertjes! Mooie kaart!

Adriana zei

Mooi! wat leuk om zo'n stans ook anders toe te passen! Nou ik ben weer helemaal bij: Al je mooie inspirerende creaties bekeken. hopelijk kan ik het vanaf nu weer wat beter bijhouden. Te veel moois bij jou om te missen!
Veel liefs Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.