donderdag 31 juli 2014

Kaartenmapje


Hoi allemaal,

Lotte en ik hebben laatst een supergezellig knutseldagje doorgebracht :-) We hebben eerst een bezoekje gebracht aan Inge van In 't Woefke, knutselspulletjes bijeen gezocht om dan een mooi projectje van Patrice uit te werken.
Het is een kaarten/envelopjesmapje geworden. Jammer genoeg heeft Lotte geen foto's van haar supermooie mapje genomen.


We zijn aan de slag gegaan met het DP van Maja Design 'Coffee in the arbour'. De vlinder is er eentje van Memory box.
Lotte heeft me geleerd hoe ik kreukellint op kleur moet brengen zodat het perfect bij het DP past. Wat is ze hier goed in!!!
De envelopjes hebben we gemaakt met de envelop punch board.

Nog enkele detailfoto's van de binnenkant van het mapje en de kaartjes.



Lieve Lotte, ik hoop dat we nog veel van deze fijne knutseldagen mogen beleven :-) Wat ben ik blij dat deze hobby ons heeft samen gebracht.

Aan jullie allemaal, nog een hele fijne zonnige vakantie toegewenst met heel veel knutselplezier!

Zonnige groetjes,

Lins x 

8 opmerkingen:

LottesCards zei

bloos, bloos.... Ik ben ook super dankbaar voor onze vriendschap! En we gaan zeker nog veel van deze dagen herhalen ;-) Je mapje is prachtig geworden ondanks alle hindernissen, LOL En ja, dan moet ik het maar niet te snel cadeau doen hé?! HIHI Maar je berichtje is prachtig!!!

PS. Wat mijn slippertjes betreft, soms moet je het gewoon eerst zien hé!? HIHI Dat had ik toch ook met jouw variant! Leuk om zo van elkaar te leren en inspireren!!!

Dikke knuffel!!! Liefs

Veerle - A colored mind zei

Hoi Lins, leuk he als je zo een knutselvriendin hebt. En het eindresultaat is helemaal geslaagd, leuke versie van Patrice haar projectje zo met vlinders.

Antoinette Voorn zei

Prachtig gemaakt!

Patrice zei

Wow wow... da's nog mooier dan het mijne...knap gedaan zene!
Grtjs

Inge zei

heel mooi geworden Lins, jammer dat we dat van Lotte niet kunnen zien, maar ik ben er zeker van dat dat ook mooi was. Maar ik snap het maar al te goed ... ik vergeet ook al eens foto's te nemen LOL
Ik vond het ook heel gezellig om jullie hier op bezoek te hebben
groetjes
Inge

Karine zei

Wauwww Lins ,dat ziet er prachtig uit ! En dat papier is zo mooi , ben er ook helemaal gek van , hihi

Groetjes
Karine

Fabiola zei

super joli, frais et vraiment ensoleillé, biz

Adriana zei

Wat een gaaf kadootje! Supermooi gemaakt zeg! Ik ga het idee zeker onthouden, maar of het er ooit van komt... Heel inspirerend in ieder geval!!
Liefs Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.