dinsdag 25 augustus 2015

Floral spray - Take three


Hallo iedereen,

Welkom op take three :-) Ik heb jullie een vrolijke en kleurrijke kaart beloofd en hier is ze dan.

Deze keer heb ik een easel card gemaakt met de stempelset van Penny Black. Deze heb ik gestempeld met memento inkt 'bamboo leaves'. De stengels heb ik geblend met distress inkt 'mowed lawn'.
De bloemen heb ik op een apart papier geblend met 'abandoned coral' en 'festive berries'. Ik heb ze alle drie uitgeknipt en nadien verhoogd opgekleefd op de kaart.


De randtekst 'Smile' komt uit de stempelset Words van Joy!.


Deze mooie tekst komt uit een stempelset van Marianne Design (PL1508).

Zo, ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze veelzijdige stempel en stencil. Ik vond het alleszins een plezier om mee te werken.

Met dit kaartje neem ik afscheid als DT-lid van In 't woefke. De laatste maanden viel het me moeilijk om het DT-werk te combineren met mijn gezin en mijn werk. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik stop met knutselen. Ik wil het gewoonweg rustiger aan doen.

Groetjes,

Lins :)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig met die bloemen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Antoinette Voorn zei

Ohh wat een superkaart heel mooi gedaan je bloempjus!!!

Fabiola zei

Superbe Lins, aérien et délicat , biz

Yvette zei

Take three, dat wil dus zeggen dat er nog 2 zijn :) Ben eventjes gaan kijken en ja 2 in je vorige post. Lins die zijn zooo... mooi! Deze kaart is ook mooi maar de eerste twee zijn heel speciaal, supermooi!
grtjs,
Yvette

creacard zei

Je hebt er een prachtige reeks van gemaakt Lins!

Adriana zei

Mooi! met dat 3d effect! Ik snap niet dat ik al zolang niet op je blog ben geweest, moet het toch wat beter in de gaten houden. Te mooi om te missen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.