zaterdag 15 augustus 2015

Floral spray - Take two


Hoi bloggertjes,

Hier ben ik dan met 'Take two' ;-)

Ik vond deze bloemenstempel heel mooi om een rouwkaart mee te maken. Ook deze keer heb ik de bloemen gestempeld met versafine onyx black. Nadien heb ik de bloemen geblend met distress inkt 'Iced spruce' en 'Hickory smoke'.

De rouwtekst (stempelset van Joy!) heb ik gestempeld met memento inkt Gray flannel.

In dezelfde stijl heb ik een tweede rouwkaart gemaakt.


Deze keer heb ik de bloemen met distress inkt 'Milled lavender' en 'Seedless preserves' geblend.

Hopelijk kijken jullie uit naar Take three. Dat wordt een vrolijke en kleurige kaart :-)

Alle materiaal voor deze kaart vinden jullie terug bij Inge in In 't woefke.

Creatieve groetjes,

Lins :)

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal mooi en stijlvol !
grtjs,martina
x

creacard zei

Mooie kaarten Lins!!

GerJanne zei

Hoi Lins,
ik vind je kaartjes erg mooi. Zowel de zwart witte als de gekleurde. Prima voor een rouwkaart.
Groetjes,
GerJanne

Veerle - A colored mind zei

Moet spontaan lachenbij het zien van deze kaarten en je weet waarschijnlijk wel waarom ;-) Super kaarten weer, zelfs bij het blenden heb je oog voor licht en schaduw.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.