woensdag 25 augustus 2010

Dank je wel!

Hoi allemaal,

hoe gaat het jullie? Ik ben intussen met volle teugen aan het genieten van mijn vakantie. Vandaag ben ik door 3 blogvrienden verrast. De postbode heeft een pakketje vol met leuke spulletjes van Debbie gebracht. Reuze bedankt voor je mooie candy!


Dan heb ik nog 2 awards gekregen, eentje van Joke en eentje van Fabiola. Bedankt om aan me te denken, het geeft me een fijn gevoel van vriendschap en waardering!


Ik wil deze aan al mijn bezoekers geven voor al jullie lieve reacties en jullie vriendschap! Bloggen is zo leuk en dat komt eigenlijk allemaal door de fijne contacten die ik met jullie heb, dus dank je wel!

Vele groetjes,

Lins xxx

7 opmerkingen:

Karin zei

Wat leuk om zo verwend te worden.
Geniet van je vakantie

Liefs karin

Durvina zei

Hoi Lins, bedankt voor je lieve berichtje, en je kunt als je wilt en tijd hebt nog steeds mee doen met mijn 2e verjaardags candy, duurt tot 1 september.
Veel plezier met je spulletjes.

gr, Durvina

Anoniem zei

gefeliciteerd met je leuke candy en je awards Lins!

groetjes rebecca

Anneke zei

Gefeliciteerd met je awards Lins!
En wat een leuke candy heb je gewonnen :) veel plezier ermee, maar dat zal denk ik wel lukken ;)
Groetjes Anneke

Fabiola zei

félicitation Lins c'est très mérité, biz

Annemarie en Merit zei

Hoi Lins,

Wat een leuke spulletjes heerlijk om dat toegestuurd te krijgen. geniet ervan en natuurlijk van je vakantie!!

groetjes Annemarie en Merit

Debbie Stip zei

graag gedaan meis en geniet van je mooie awards!
xxDebbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.