zondag 29 augustus 2010

Leuke make and take bij Elke


Hallo iedereen,

gisteren ben ik met Celia naar de make and take bij Elke geweest. We hebben echt van ons dagje uit genoten en dit kaartje is hiervan het resultaat geworden. Een dikke dank-je-wel allebei voor de superdag, ook aan Nancy ;-)!
Met Elke's kaartje als inspiratie heb ik mijn eigen versie gemaakt en dit is het geworden:


De stempel (1 van Elke's nieuwe tekststempels) heb ik met versamark op donkerbruin cardstok gestempeld, nadien heb ik deze met perfect pearls (parelmoer) afgewerkt. Het effect zie je niet zo goed op de foto maar het maakt de tekst mooi glanzend. De tekst heb ik gemat op fuchsia papier en met vilt heb ik een bijpassend bloempje met blaadjes gemaakt. Volgende keer ga ik wel iets gladder papier gebruiken zodat de tekst meer gevuld is.

Ik vind zo'n kaartjes zo leuk om te maken en met een ander kleurtje kan je er ook een toffe mannenkaart van maken. Ik wil hiermee graag meedoen aan de One Stop Craft Challenge: How sentimental.

Bedankt voor al jullie fijne reacties op mijn vorig kaartje!

Vele groetjes,

Lins x

14 opmerkingen:

celia zei

Heeeyy Schattie!!!!Wat ben jij een snelle!Je kaartje is mooi geworden, maar je zal Nancy dus toch wel moeten gelijk geven...gladde kant (heb je niet goed geluisterd...of was je weer onwijs?!)
Het was heel plezant, maar veel te kort, ik stel voor dat we het gewoon elke zaterdag doen, Elke moet er maar voor zorgen dat ze wekelijks een "make and take" geeft, zo kom ik eindelijk eraan toe om wekelijks wat te posten! Bij deze Elke! Haha!
Heel veel liefs en dikke X, Celia.

Fabiola zei

très classe, clean et simple, biz

Anneke zei

Hoi Lins,
dat ziet er leuk uit!
En zo mooi met zo'n simpele stempel :) Groetjes Anneke

Suzanne zei

ze zijn erg leuk. Als ik vinddat een stmlep niet helemaal pakt op het papier werk ik hem soms bij meteen wattestaafje. werkt bij mij erg goed.

gr sanne

Lindsey zei

Hi Lins!
These are absolutely gorgeous! I love the flowers you have used and the big sentiments. Thanks for joining us at OSCC this week x

Gusta zei

wat apart zeg.ik ken het helemaal niet maar ik vind het wel erg mooi gemaakt.en je kerstkaart is ook super!

xxx Gusta

valerski zei

ook een zeer mooi kaartje.

vind het zelf juist tof dat je stempel niet volledig alles bedenkt.

tof bloementje. Met een ponsje gedaan?

mvg

Peet zei

Wat prachtig Lins!!!

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Lins.

Liefs Riet.

Annemarie en Merit zei

Hoi Lins,

Wat een leuke kaarten knap om zonder cute plaatje zo'n leuke kaart te maken mij lukt dat niet.

groetjes Annemarie en Merit

Anoniem zei

Hey Lins,

vindt hem met fuschia ook heel mooi gedaan,ik was er om 1u en het was er supper druk vindt het wel spijtig dat ik je niet gezien heb.

groetjes Rebecca

Wendy ten Hove zei

Hi Lins,

Wauw, wat een leuke kaarten te bekijken bij jou! Ik ben een weekje op vakantie geweest en niet geblogd en nu alles even aan het inhalen, je bent druk geweest, super mooie kaarten! Deze kaarten hier vind ik ook heel mooi, niet te ingewikkeld, gewoon super mooi en stijlvol. Daar hou ik wel erg van!! Mooi gemaakt!

Liefs, Wendy

Anoniem zei

Hey,
Je kaartjes zijn mooi.Vind dat zelfs mooi dat je stempel niet volledig gekleurd is!
Nog eens "neig" bedankt voor je kaartje en geschenk!!Vond het gezellig dat je langs kwam.Doen we zeker nog eens over als het hier wat gezelliger is!!

groetjes inge

Debbie Stip zei

Wat gaaffff zo'n grote tekststempel en wat een mooie variant heb je er van gemaakt, lekker vrolijk met dat roze! heel mooi!
xxDebbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.