vrijdag 6 augustus 2010

Draaimolen



Hoi allemaal,

eerlijk toegegeven, de laatste weken kan ik echt wat scrappoeder gebruiken want mijn mojo is op vakantie ;-) Dit geboortekaartje heb ik gemaakt met een afdrukje uit een stempelset van Artemio. Er zitten echt heel leuke babystempels in. Ik heb alles ingekleurd met distress inkt, ook de randjes en de bolletjes (cuttlebug mal: seeing spots) heb ik met distress inkt en een watje gebrusht.
't Is een eenvoudig kaartje geworden, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenges bij:

Totally Gorjuss challenge: baby baby
Stamp, Scrap & Doodle: clean and simple

Vele groetjes en tot heel gauw,

Lins x

19 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Lins,
soms vervelend he dat je mojo op vakantie is :) hihih...
Maar ik vind je kaartje toch zoo leuk en zo simpel dat het heel stijlvol is ;)
Groetjes Anneke

Anoniem zei

Een heel fijn kaartje, mag eens afwisseling in zitten hé.
Ik stuur je alvast een beetje energie...
Liefs
Christa

*Ellen* zei

maar wel een schatje, vind hem prachtig door de eenvoud, en tja die mojo zijn we denk ik allemaal wel eens kwijt

Anoniem zei

oh wat een lief en mooi kaartje Lins en ik ben hem momenteel ook kwijt haha!

groetjes Rebecca

Suzanne zei

hij is echt te schattig. Echt top gedaan.

gr sanne

Wendy ten Hove zei

Hi Lins,

Ik vind hem super leuk!! Inderdaad een erg leuke stempel, zo voor een geboortekaartje en erg leuk hoe je de achtergronden zo een kleurtje hebt gegeven, super!!! Ennuh... heb je al gevonden waar je scrappoeder kunt kopen? Hi hi!!
Ben ook wel benieuwd naar je secretaire, staat hij al? Ja, een goede opbergplek is wel belangrijk! Dat had ik ook niet, maar inderdaad nu achter m'n nieuwe plekje is het echt geweldig werken! Er zijn veeeeel jarigen in deze periode, dus ik hoop (moet!) dit weekend wel weer wat kaartjes te maken!
Die van jou vind ik in elk geval weer super leuk!

Liefs en fijn weekend!
Wendy

celia zei

Heeeyyy schattie!!!
Wat lees ik nu??? Kom maar snel langs, hier ligt genoeg van dat poeder! LOL.
Je kaartje is zooo mooooi! Heel mooie zachte kleuren!
Knap werk ondanks je daar heel alleen zit terwijl je mojo vertrokken is!
Heel veel liefs,Celia.

Anoniem zei

Ik vind het een enorm lief kaartje. Zeker geslaagd dus. Hopelijk keert je mojo binnenkort terug. :)
Ach ja, iedereen heeft er wel eens last van.
Nog een fijn weekend!
-xxx- Myriam

Debbie Stip zei

echt een lieffie! Vind het wel mooi zo'n rustig kaartje! En dat nog wel zonder je Mojo...nou petje af hoor!

xxDebbie

Debs zei

Such a sweet card..thanks for joining us at TG..Debs x

Cherie zei

Hi Lins
gorgeous and sweet love the colouring with the distress inks...something I need to try more.
have a fun weekend
hugs cherie

Riet zei

Wat een schitterende kaart Lins.

Liefs Riet.

Anne's Cards zei

Eenvoud siert,héél leuk kaartje !

Angelwood zei

Aww.... Lins, this is just so sweet! I love the stamp you used here. What a pretty card and perfect for a baby card! big hugs, Angela

valerski zei

mooi kaartje.
ze komt wel terug ;)
iedereen heeft dit wel eens

prachtig stempeltje voor een geboortekaartje!

Joke zei

wat een lief en prachtig kaartje! Je mojo komt vast wel weer terug... tot die tijd heb ik een leuke verrassing voor je klaarstaan op mn blog.

Groetjes, Joke

monique's bijouxkes zei

hey lins

het is altijd leuk om een kijkje op uw blog te nemen.
zo'n mooie kaartjes,
k'vind het ook fijn om uw reacties
op mijn blog te lezen.
ge zijt een toffe madam.
groetjes monique

Durvina zei

Wat leuk zo met die cuttlebug mal.
Een erg leuke kaart is het geworden.

Ik heb een dubbele candy op mijn blog staan , als je mee wilt doen moet je eens een kijkje nemen.

gr, Durvina

Loes Oorschot zei

Ooooh wat leuk is dit zeg! En schitterend ingekleurd!

Groetjes, Loes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.