vrijdag 13 augustus 2010

Teddy bear's picnic


Hoi iedereen,

dit kaartje heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge bij de Teddy Stampers met als thema Teddy bear's picnic. De challenge is gebaseerd op een heel leuk kinderliedje dat je kan terug vinden op de Teddy Stampers blog. Mijn teamgenootjes hebben ook weer heel vrolijke kaartjes gemaakt ;-)
Deze week worden we gesponsord door niemand minder dan Sew Many Cards.
Ik vond dat het beertje van Penny Johnson goed bij deze challenge paste. Ik heb het afgedrukt op aquarelpapier en ingekleurd met derwentpotloden. Het vrolijke papier is van K+ company, de tekst 'Een klein kaartje voor een grote dank je wel' heb ik met een tekstprogramma gemaakt en uitgestanst met labels four (toch één van mijn favorietjes).

Zo ziet de zijkant eruit:


Ik ben blij dat ik mijn inspiratie weer wat heb terug gevonden, het deed raar. Al jullie lieve berichtjes deden echt heel goed, bedankt hiervoor! Ook wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk verwelkomen ;-)

Aan alle mama's en oma's een fijne moederdag toegewenst op zondag!

Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen aan volgende challenges:

Alles met en over kleuren met derwents: alles mag
Just cute bears: bear and me (beer met een vogeltje)
Charisma cardz challenge: easel cards
Crafty catz weekly challenge: animals

Vele groetjes en een heel fijn weekend,

Lins xxx

22 opmerkingen:

celia zei

Woauw Schattie!
Wat is ie mooi geworden...hij springt uit tussen al je DT-collega's! Zo mooie zachte kleuren, zo mooi à là Linsie!!!
Echt super super super!
Tot vlug...
Liefs,Celia.

valerski zei

prachtig!!!
leuk dat je inspiratie terug is!

moedertjesdag?

Debbie Stip zei

Wat dijn dat je inspiratie weer terug is! En dit is weer een pracht van een kaartje hoor! Lekker vrolijke kleuren en heel mooi ingekleurd!
xxDebbie

Oh en moederdag is bij ons in Nederland altijd al in Mei hahaha;-)

Wendy ten Hove zei

Hi Lins,

Zeker fijn dat je inspiratie weer terug is en je ons blij maakt met zo'n mooie kaart!!! Erg leuk is hij, een super gezellige beren-picknick, helemaal leuk! Mooi papier ook heb je gebruikt en leuk ingekleurd, lekker fris! Wat jammer dat het op je werk zo druk is, hopelijk mag je lekker snel ook van een vakantietje genieten!

In elk geval alvast een fijn weekend gewenst!
Liefs,
Wendy

Anneke zei

Wat celia zei vond ik ook :) Je kaartje spingt er inderdaad uit tussen al die leuke creaties!
Jouw kaartje is weer prachtig! En zo mooi ingekleurd :)
Nog een fijn weekend!
Groetjes Anneke

Helen zei

Awww...such a sweet card!
Thanks for joining us at Just Cute Bears!
Helen x

Anoniem zei

Heel mooi kaartje, ik vind de vorm ook een specialeke. En je kleuren zijn mooi.
(ik ben vanavond weer even naar de pipoos geweest)
Liefs
Christa

Kat zei

This is lovely, a really sweet image. Thanks for joining us at Jsut Cute Bears this week.

Kat x

CRAZYCRAFTSHED zei

Hi Lins
A gorgeous card,thankyou for joining us this week at CraftyCatz,
Hugs Dianne xx

Annie zei

Hi Lins! I love this cute teddy bear on your fabulous card!
enjoy your weekend.
hugs, annie x

Riet zei

Wat een schitterende kaart Lins,zo lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Annie zei

and I forgot to say, thanks for joining us at Just Cute Bears.
hugs, annie x

Marianne Schut zei

Hai Lins, wat een super schattig kaartje is dit geworden! Heerlijke vrolijke kleurtjes, echt een beauty! Zo te zien is je inspiratie weer helemaal terug! Groetjes en fijn weekend! Marianne

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt Lins!
Wat maak je trouwens zoiezo leuke dingen.

Ik ben volger van je geworden, kom je ook bij mij kijken? heb ook een candy geplaatst.

Liefs Ida

Bubbles zei

So cute! Great easel and what a sweet image! Thanks for joining us at Charisma Cardz.
Joanne x

Lindsey zei

Hi Lins,
I love this card, the image is gorgeous and you have coloured it so beautifully. I love your layout and the easel card shape. Thanks for joining us at Crafty Catz this week
Linds xx

Vee zei

Such a gorgeous card. Love the colours and the lovely image.
Thanks for playing with Charisma this week.
xx Vee

Gusta zei

hey Lins

wat een leuke kaart meid,ik moet weer even inkomen hoor na 3 heerlijke weken vakantie

xxx Gusta

Suzie zei

This is beautiful and you have coloured the image perfectly. Thanks for joining us at Crafty Catz this week. Suzie x

Anoniem zei

een pracht van een kaartje Lins!

groetjes Rebecca

Dina zei

dat is een lieve mooie kaart, bedankt voor de deelname bij derwent

Angelique zei

schitterend is je kaart!! bedankt voor je deelname aan de challenge!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.