vrijdag 19 september 2014

Bloghop bij In 't Woefke

Hartelijk welkom bij de bloghop van In 't Woefke!

Als je hier gekomen bent via het blog van Karine ben je op de goede weg.

Zoals jullie ondertussen wel weten bestaat In ’t Woefke binnenkort 25 jaar en dat vieren we de ganse maand september!
Deze week - vanaf vrijdag 19/9 -  houdt het DT van In ’t Woefke een bloghop en het leuke is:

Er zijn 3 mooie prijzen mee te winnen!

Hoe werkt een bloghop?

- Ga langs alle blogs van het DT en deze van In ’t Woefke. Op elke blog staat aangegeven wat het volgende blog is waar je naartoe kan hoppen.
- Laat op elk blog een reactie achter bij het bericht van de bloghop én wordt volger.
- Als je klaar bent met de bloghop laat je op het blog van In ’t Woefke een reactie achter om te vertellen dat je overal langs bent gehopt.

Heb je op alle blogs een reactie achtergelaten? En ben je overal volger geworden? Dan maak je kans om 1 van deze 3 prijzen te winnen.


Zo simpel is het !

Je kan bloghoppen tot en met woensdag 24 september 18.00u, dan worden alle namen verzameld.
De winnaars worden op vrijdag 26 september getrokken en vermeld op de blogs van het DT. De winnaars kunnen hun prijs af komen halen in de winkel (tijdens of na het Feestweekend).

Dit is de feestkaart die ik voor In 't Woefke heb gemaakt, natuurlijk mocht een woefke niet ontbreken :-) Hopelijk nemen Angel, Scary en Buffy het me niet kwalijk :-)


Voor dit kaartje heb ik de Accordion Circle Card van Elizabeth craft Designs gebruikt. Vooraleer ik het donkerbruin papier gestanst heb met de bolletjesmal, heb ik er eerst aslan achter gekleefd. Zo hoef je niet de kliederen met lijm. Je moet gewoon het beschermlaagje eraf te trekken en dan kleeft het papier stevig vast op je kaart. Heel snel en geen lijmresten op je kaart.

Het hondje is er eentje van Penny Black uit de set 'Critter party'. De cijfers '25' heb ik gestanst met de cijferstans van Marianne Design.

Veel plezier met de bloghop!

Nu is het tijd om naar het blog van Nancy te hoppen ;-)

Groetjes en een fijn weekend,

Lins xxx

22 opmerkingen:

Ann zei

Een typische Linskaart...
Zo lieflijk :-)
Mooi hoor!

Enny zei

Een prachtige kaart Lins ! Ik heb die stempel ook, schattig hé ! Ik hoop je op het feestweekend te zien ! Groetjes Enny

Ann Bergé zei

Oh mooie kaart , erg leuke stempel .

Erica ♥ zei


Wat een leuk kaartje ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Karine zei

Een heel mooi kaartje Lins ..het is een schattig stempeltje en weer zo mooi ingekleurd !
Groetjes
Karine

Nancy zei

Hey Lins,

Super!!! Een geweldige themakaart die alles zegt wat ze moet zeggen...
En helemaal in jouw stijl, alleen wat groter deze keer!

Liefs,
Nancy

Veerle - A colored mind zei

Ik zag hem al in het echt en het is zo een mooi en fijn kaartje, een echt Lins-kaartje.

Hilde zei

Zo'n lief kaartje en heel mooi ingekleurd. Die tip om Aslan te gebruiken is echt super!

Hilde

Inge zei

Bedankt voor de mooie kaart Lins, ik vind hem héél geslaagd
Natuurlijk nemen Spooky and Scary je niets kwalijk, ze denken zelf dat ze half hond zijn hihi, en Buffy die vindt ook alles oké hoor
groetjes
Inge

Patrice zei

Hier was het zenuwen alom... ik raakte niet gestart en was dus te laat... maar kalmte proberen te bewaren en nu mee in running... euvel opgelost en h(u)oppen maar!
Zeer knappe kaart Lins... gelukkig bestaat er Aslan hé hihihihi...
PS.. ik ben al volger hoor hahahaha
Dikke smak XXXX ikke

Annelies zei

Heel erg mooie kaart hoor Lins! Ik vind het altijd leuk om voorbeelden te zien van stempels die ik zelf ook heb :) Groetjes, Annelies

martina's kaartjes zei

het werd in ieder geval een superschattig en lief kaartje ! mooi modelletje, daar hou ik wel van
grtjs,martina
x

Fabiola zei

super! c'est adorable et très sympa, biz

linda zei

heel mooi kaartje

grtjes Linda vdk

Linda zei

Prachtig!!! Mooi ingekleurd! Al hoppend hier geraakt en ik weet zeker dat ik nog terug kom! Ik ben gelijk volger geworden ;-)
Groetjes, Linda

Monique zei

Wat een lekkertje!!!!
Prachtige ingekleurd zoals we van je gewoon zijn!!!
groetjes en mss tot zondag!
Volger ben ik al heel lang.
Monique

Nicoleke zei

Lief kaartje !

Els zei

Zoals Ann al had gezegd... een typische 'linskaart' :) Heel erg mooi!

Groetjes

Paulien zei

Wat een lieve mooie kaart is dit met die passepartouts erin verwerkt, leuk!

Tanja zei

Ook een hele leuke en toepasselijke! Echt heel tof gemaakt!

LottesCards zei

Je had het vast al wel gehoord, maar natuurlijk schrijf ik het hier ook nog even; WAUW! Wat ben je toch knap en wat leuk om deze stans nu gebruikt te zien worden ;-) Die is toch wel super zeg!

Bedankt voor de tip van de bloghop, kus!

Patricia Van der Vloet zei

Wat een superleuke toepasselijke kaart.
Groetjes
Patricia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.