woensdag 17 september 2014

Hieperdepiep Oehoe


Hoi allemaal,

Ik heb deze keer een verjaardagsgeschenkkaart gemaakt met de toffe uiltjesstans van Marianne Design. Het uiltje heb ik laten rusten op een tak van memory box :-)


Als je op You Tube de trefwoorden gift card holder en envelop punch board intypt, zijn er heel wat mooie tutorials beschikbaar om deze geschenkkaart te maken.
Op de onderste flap heb ik met memento luxe 'Rose bud' de tekst 'Hieperdepiep' van Different Colors gestempeld.
Als je de kaart open doet, schuift het vakje waar je een geschenkkaart in kan stoppen naar boven.


Met de alfabetstans van Marianne Design heb ik 'HOERA' uitgesneden. De letters heb ik nadien bestempeld met de bolletjesstempel die je bij de cijferstans van Marianne Design kan terugvinden.

't Is echt heel leuk om te maken en nog leuker om af te geven :-)

Hopelijk mag ik jullie ontmoeten op het feestweekend bij Inge in In 't woefke.

Groetjes,

Lins xxx

7 opmerkingen:

Squirrel x zei

Such a happy owl! And an absolutely brilliant make hun, love it. Hugs xx

Renate zei

Kijk nou toch hoe leuk ie is. Kei gaaf gemaakt! Ik heb 'm ook ergens op mijn (veel te) lange 'to do' lijst staan.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Hoi Lins,
Dat ga ik zeker eens bekijken, want het ziet er tof uit! Enig kaartje en die uil, is heel gaaf vooral in deze kleuren!
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei

Wat gaaf gemaakt, heel erg mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Helen zei

wat een schattige gift card.
Heb er ook pas een gemaakt met de envelope punch board.
Liefs, Helen

Fabiola zei

oh! trop chou, biz

Rita' s hobby's zei

Een prachtige uilenkaart !en ik ben nu ook een volger

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.