zondag 28 september 2014

In’t Woefke viert feest

Dit is een vastgezet blogbericht tot en met 28 september. 
Voor nieuwe berichtjes scrol naar beneden :-)



Hoi bloggertjes,

Hierbij nodigen Inge en Maries jullie op zaterdag 27 en zondag 28 september van 9u tot 17u uit om een kijkje te komen nemen in hun winkel ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van In 't Woefke. Er staat een gratis goodybag klaar voor elke betalende klant*.
Met een hapje en een drankje kunnen jullie de hele dag gezellig aanschuiven bij onze gratis Make & Takes en kennismaken met verschillende technieken.

Gedurende het Feestweekend zijn er ook prachtige prijzen te winnen met o.a.:
een Big Shot, een trolley voor al je scrapmateriaal, stempels en nog veel meer.

En we stellen dan ook een aantal exclusieve nieuwigheden voor. Jij komt toch ook!

Groetjes,

Lins

*max. 1 per klant

3 opmerkingen:

Adriana zei

Zal vast heel gezellig zijn! Beetje te ver voor mij...
Liefs Adriana

Renate zei

Jammer dat het toch net iets te ver uit mijn richting ligt, maar het lijkt me wel super gezellig.

-xies- Renate.

LottesCards zei

O, dan ben ik dus wel in de buurt.... Maar of dit haalbaar is...? Pfff.... Ik ga er eens heel goed over nadenken ;-)

Liefs!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.