zondag 7 september 2014

Kadoosjes en konijntjes


Hallo iedereen,

Met de envelop punch board heb ik dit kadoosje of luciferdoosje gemaakt. Toch leuk om cadeau te geven, vind je niet?
Als je op You Tube de trefwoorden matchbox en envelop punch board intypt, krijg je hele mooie tutorials.


Het schuifje is gemaakt met het DP van Fancy Pants 'Vintage Valentine'.
Hierrond heb ik met kraft (bazzill basics cardstock) een hoesje gemaakt. Het konijntje is één van de vele superleuke collectables van Marianne Design.
Ik heb het konijntje met zijn pootjes in het gras gezet (pons van Martha Stewart) :-)
Op de zijkant heb ik het bijhorende sentiment gestempeld 'Some bunny loves you'.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden :-)

Groetjes,

Lins xxx

8 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat heb je dat gaaf gemaakt, super ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

GerJanne zei

Hoi Lins,
ik vind hem weer helemaal leuk! Enb dank je wel voor de tip! Ik heb het punchboard en zoek af en toe ook....deze tip, daar kan ik wel wat mee.
Groetjes,
GerJanne

Fabiola zei

adorable! biz

Charlotte zei

Hoi Lins,
Leuk te zien wat jij met de enveloppe punch maakt! ik heb er zelf ook één maar ben nog niet verder geraakt dan een vierkant envelopje :)
Daar moet ik dringend verandering in brengen :)
Groetjes,
Charlotte

Charlotte zei

Hoi Lins,
Leuk te zien wat jij met de enveloppe punch maakt! ik heb er zelf ook één maar ben nog niet verder geraakt dan een vierkant envelopje :)
Daar moet ik dringend verandering in brengen :)
Groetjes,
Charlotte

Sarah - Crea S zei

Ubercute gewoon Lins! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.com/

LottesCards zei

O, wat knap gemaakt!

Ik kom even kijken op je blog wat ik allemaal gemist heb ;-) Na en dagje dierentuin kan ik enkel nog maar met de beentjes omhoog gaan, pfff.... Dus de computer is een goede plek voor mij!

Dit is het zelfde doosje als wat je voor Lore gemaakt hebt voor haar oorbelletjes toch? Echt prachtig! En super lief gedecoreerd met het konijntje en dat zo lief in het gras zit is echt weer knap bedacht!

Dikke knuffel!!!

Adriana zei

Leuk!! Wat grappig dat je zoiets ook met zo´n board kunt maken.
Liefs Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.