zondag 26 augustus 2012

Colour combo bij Simply Magnolia


Hoi allemaal,

allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de fijne reacties op mijn vorig kaartje. Ik ben zo blij met jullie bezoekjes, het is zo aanmoedigend!
Ook een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, blij dat jullie erbij willen zijn.

Vandaag is het weer Tilda-tijd want er start een nieuwe challenge bij Simply Magnolia:

Kleurencombinatie met foto-inspiratie

...en met deze mooie foto mochten we aan de slag.


Het Tilda'tje dat ik voor deze kaart gebruikt heb, heeft een speciale waarde voor me. Het is het allereerste Tilda'tje dat ik ooit gekocht heb, met haar is mijn verzameling begonnen. Toch speciaal he :-)
Ik vind wel dat Tilda over de jaren heen heel wat veranderd is.


Het DP komt uit de first edition paperpad - bird song. Ik vind roos en groen zo'n frisse kleurencombo. Voor de bloemetjes heb ik de achterzijde van het roze papier gebruikt.

Nog enkele detailfoto's:

 



De groene brad is van papermania, de kleinste brad uit het pakje is ideaal om de bloemetjes mooi samen te houden.

Deze challenge wordt gesponsord door Tilda's town. Mijn teammaatjes hebben weer zo'n leuke creaties gemaakt. Ga zeker eens een kijkje nemen op het challengeblog.
Ik ben heel benieuwd naar jullie kaartjes/creaties :-)

Met dit kaartje doe ik mee met de Anything goes challenge bij Tilda's town.

Vele groetjes en geniet nog van een fijne zondag tussen de regenbuitjes door :-)

Lins xxx

16 opmerkingen:

carina zei

Opdracht geslaagd, Lins
Je hebt iets mooi's van je eerste Tilda'tje gemaakt.
Lieve groetjes,Carina

Riet zei

Wat is dit weer een prachtig kaartje Lins.

Liefs Riet.

LottesCards zei

Och Lins, wat speciaal hé? Tilda is erg veel veranderd door de jaren heen! Maar dit 'oudje' blijft wel echt een schatje!!!
Je hebt een schitterende kaart gemaakt met een prachtige kleurencombi, dat papier is zo mooi!

Liefs Lotte

Nicole zei

Alweer zo'n schattige kaart, Lins. Heel lief. Liefs, Nicole

celia zei

Heel knap hoor Schattie!!!!!

Kim zei

Wat een prachtige kaart! En wat speciaal dat je je eerste Tilda ervoor gebruikt hebt.

Groetjes Kim

Unknown zei

Hello sweet friend! Love this sweet, sweet card of Tilda! Your coloring is fantastic and love the background! Five stars in my book! Hugz!

Sharon zei

Wow Lins, jou kaartjie is ongelooflik pragtig. Ek hou van die ouer Tildatjie. Sy is so mooi ingekleur. Mooi so! Groetjes Sharon x

inge zei

Hoi Lins,
Je kaart ziet er weer eens schitterend uit. Ik vind de oudere Tilda´s zeker zo mooi als de nieuwe, je hebt haar super ingekleurd.

Groetjes Inge

Fabiola zei

oh qu'elle est jolie! biz

mae zei

What a cute and lovely card! I love you pink and green combo! Thanks for joining us at Tilda's Town this week.
Hugs,
Mae

Hobby Musician Keyboard zei

Liefste Lins, die Kaart is wondermooi!! Jij hebt een leuke Blogspot met vele mooie werkjes. Ik hou van kaarten maken en vele andere dinge met Papier knutselen. Heb mijn lebensdroom laten uitkomen en heb een tof hobby Winkeltje geopend. Het zou fijn zijn, dat je eens voorbij komt. Ik ben belgische en woon in Duistland. Ik heb ook nog Candies om te winnen, in mijn blogspot onder mijn online Banner staat Post daartoe. Veel geluk en heel veel groetjes van Marina

Anke zei

Wat een prachtige uitwerking heb jij gemaakt. Heel mooi gedaan
liefs Tessa & Anke

Anita Meijer zei

Hoi Lins, dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog en je berichtje. Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg, ik vind hem super.
Groetjes van Anita

Anoniem zei

So Sweet and charming Lins! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing anything goes!

Tina Makuc zei

This card is gorgeous Lins!! I really love your colouring!!! Awesome!!
Thanks for joining us at Tilda's Town this week!!
Hugs, Tina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.