zondag 12 augustus 2012

Gingham & stitching bij Simply Magnolia


Hoi allemaal,

deze zondag starten we met een nieuwe challenge bij Simply Magnolia, het thema is deze keer:

Gingham and stitching (real or faux)
ofwel
Ruitjesstof en stiksel (echt of niet echt)

Ik heb baby Edwin ingekleurd met prismapotloden. De randjes heb ik afgewerkt met een sterrenborder (MTY) beïnkt met distress inkt 'Pumice stone'. Ik heb gemerkt dat deze kleur heel goed overeen komt met dit mooie papier van Maya Design.


De binnenkant heb ik op dezelfde manier afgewerkt. Ook hier heb ik een label gemaakt met shrinkpapier of krimpiedinkie. Het sterretje heb ik vastgemaakt met een flower en een brad.

Nog enkele detailfoto's...ja ja voor het eerst heb ik zelf mijn kaart genaaid, wat een werkje maar wel leuk om te doen. Zowel het papier als het lint zijn in ruitjesstof...even zoeken :-)



De winnaar van deze challenge krijgt een mooie prijs van de Pretty Little Ribbon Shop. Mijn teammaatjes hebben weer knappe creaties gemaakt, breng zeker eens een bezoekje op hun blog of het challengeblog.

Bedankt voor jullie lieve bezoekjes en fijne reacties keer op keer.

Vele groetjes en geniet van deze mooie zondag,

Lins xxx

16 opmerkingen:

Kim zei

Wat een schatje! Erg lief kaartje.

Groetjes Kim

carina zei

Fantastisch!Die kleuren,zo mooi.
Het is een plezier om te komen kijken naar die mooie plaatjes van jou.
Fijne zondag,
Carina

Karin zei

In 1 woord prachtig!

Groetjes karin xx

Helen zei

Wow, lieverd, wat een beauty is dit weer geworden. Mooie kleurencombi heb je gebruikt. Geniet ook van je zondag. Dikke kus, Helen

Anoniem zei

Schattig kaartje is het geworden Lins!

Groetjes van Inge

LottesCards zei

Weer een prachtige kaart heb je gemaakt! Wat een prachtige kleurcombi en je stempel is super mooi en prachtig gekleurd.

Liefs Lotte

Anja zei

Dit is weer een heel lief kaartje.

groetjes Anja

Christine zei

Wat een schatje en de kleuren zijn zo zacht maar oh zo mooi! Voortreffelijk gedaan zoals we van jouw gewoon zijn hé Lins!!
Veel liefs
Christine

Anke zei

Wat een lieverd. Het randje om het afdrukje heen vind ik heel mooi.
liefs Tessa & Anke

celia zei

Hey Lieffie!!!! Vanuit Krakau ziet je kaartje er nog geweldiger uit....ik hoop dat het weer snel veranderd want tot tegenstelling van verleden jaar, heb ik nu niets mee om te knutselen....gelukkig wel m'n laptopje!!! Tot snel!
Dikke X

Riet zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Lins.

Liefs Riet.

inge zei

Wat heb je toch weer een schattig kaartje gemaakt Lins, geweldig die zachte kleurtjes.

Groetjes Inge

Kaatje zei

wat een schatje!

groetjes,
Annika

Wendy ten Hove zei

Och, wat lief!! Leuk met die labeltjes erbij zo, net zo'n schattig labeldoekje dat je tegenwoordig kunt kopen! Top gedaan weer!
Groetjes, Wendy

Sudha zei

Pretty cute creation. I luv this.

Sudha
sudha-kalra.blogspot.in

Anoniem zei

vindt het echt een schatje Lins!

groetjes Rebecca

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.