dinsdag 14 augustus 2012

Ondersteboven


Hoi allemaal,

vandaag heb ik een cas-kaartje gemaakt. Ik wou graag meedoen met de nieuwe challenge bij Less is More - Fur or Feathers. Sinds beren mijn favorietjes zijn, heb ik voor Fur gekozen :-)

Het beertje is van Penny Black - topsy-turvey, deze keer ingekleurd met derwent potloden. Het randje rond de beer geëmbossed met een vierkante nestability. Nadien heb ik het vierkant afgeplakt met post-its en de achtergrond gekleurd met pumice stone en shaded lilac distress inkt.

Nog een detailfoto :-)


Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers en bedankt aan iedereen voor hun trouwe bezoekjes en fijne boodschapjes :-) 't Is steeds weer zo leuk om te lezen!

Veel liefs,

Lins x

21 opmerkingen:

celia zei

Weer zo'n geweldig kaartje!
Dikke X vanuit Zakopane!!!

Christine zei

Gewoon geweldig! Wat een schattig beertje!
Liefs
Christine

Mieke zei

Wat heb je het schattige beertje fantastisch ingekleurd! Ook het achtergrondje heb je mooi gekleurd. Ik vind je kaart prachtig!

Squirrel x zei

LOVE LOVE LOVE LOVE IT!! Sxxx

Helen zei

hoi lieverd, het is weer een schatje!! Dikke kus, Helen

Angélique zei

Het is weer een schatje geworden :)

*hugs*

Chrissie zei

This is simply gorgeous... the colouring and inking are superb!
Wonderful card!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Monique zei

Prachtig kaartje Lins!
grtjs
Monique

inge zei

Geweldig mooi kaartje Lins!

XX Inge

Unknown zei

Supersüße Karte! Ganz knuddelig....

Liebe Grüße

Ilona

Carina zei

zo'n een schattig kaartje,prachtig
Gr Carina

Riet zei

Wat een lief kaartje Lins.

Liefs Riet.

Kathyk zei

Super card and love your cheeky bear image

Kathyk

Anoniem zei

Ik vind het een prachtig kaartje geworden!
Mooi ingekleurd Lins.

Groetjes van Inge

Adrie zei

Ziet er erg lief uit Lins.
Deze kaart heeft verder niets nodig.
Lieve groetjes Adrie

Mandi zei

I have this cute teddy
Superb colouring
Thanks very much
mandi
"Less is More"

Diane zei

Zo eenvoudig maar oh zo mooi. Ik hou van zulke eenvoudige kaarten!
Groet,Diane

carina zei

Schattig en mooi ingekleurd kaartje.
Groetjes Carina

Nicole zei

Zo daar ben ik weer terug van weg geweest. Wat een schitterende creaties heb ik gemist. Maar nu niet meer hoor, hahah!! Dit is ook weer een dotje. Heel simpel maar zeker zo mooi!! Liefs, Nicole

Anoniem zei

oh wat een schatje weer Lins!

groetjes Rebecca

Wendy ten Hove zei

Ha ha, om deze stempel moest ik toch wel erg lachen, hoor, hij is echt geweldig schattig!!! En de uitvoering ermee op jouw kaart ook weer perfect, zeg, met de zachte kleurtjes en verder alle aandacht naar dit lieverdje!! Super!!
Groetjes, Wendy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.