woensdag 1 augustus 2012

Zomerchallenge bij AnMaCreatief


Hoi allemaal,

vandaag gaat de nieuwe maandchallenge bij AnMaCreatief van start. Aangezien augustus de zomermaand bij uitstek is (hopelijk toch!) is het thema van deze nieuwe challenge:

Zomer

Deze keer heb ik een windshield wiper card gemaakt met deze schattige strandbeer van Stamp Fairy. Deze heb ik uitgestanst met één van mijn lievelingsmalletjes, de craftable cirkel.
De cirkel heb ik beïnkt terwijl deze nog in het malletje zit. Voor het zand heb distress inkt antique linen gebruikt, voor de lucht stormy sky. Het achtergrondpapier komt uit de paperpack van boofle.

Nog enkele details...



Met deze leuke zomerchallenge valt ook een hele leuke prijs te winnen, namelijk dit assortiment charms. Tof he.


Om een beetje in de zomerse-stemming te komen heeft AnMaCreatief ook een leuke actie voor jullie klaar. Tot en met 31 augustus krijgt u 10% ZOMERKORTING op uw gehele bestelling! Verdere details vind je hier.

Ik ben reuzebenieuwd wat jullie van dit kaartje vinden en ik kijk ook enorm uit naar jullie creaties. Mijn teamgenootjes hebben ook voor heel wat inspiratie gezorgd dus ga zeker eens een kijkje nemen op hun blogs of het challengeblog.

Vele zomergroetjes,

Lins xxx

11 opmerkingen:

LottesCards zei

Het zomerse gevoel spat ervan af, schitterend!!! Je kleuren is zo prachtig, het lieve beertje komt schitterend tot zijn recht.
Je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt.

Liefs Lotte

Karin zei

Nou dit is zeker weten een zomers kaartje, heel mooi weer en wat een prachtig papier!

Groetjes karin xx

Nicole zei

Oooh wat een schatje, Lins. Schitterend. Liefs, Nicole

Anneke zei

Ooh Lins!! WAt is dit een schatje!! Ben er helemaal verliefd op :) Zo'n mooi kaartje, echt geweldig!! Groetjes Anneke

celia zei

En ook dit kaartje IS IN HET ECHT NOG MOOIER!!!!!!
Dikke X,

Sanne zei

Wat een lieverdje. Erg mooi.

Liefs Sanne

Riet zei

Wowwww Lins,Wat heb je dit weer prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Lins!
Mooie kleurencombinatie.
En die stans vind ik ook erg mooi.
Nog een fijn weekend.

Groetjes van Inge

Anoniem zei

een héél mooi zomers kaartje Lins!

groetjes Rebecca

Wendy ten Hove zei

Wat ziet dit kaartje er gelijk fris en vrolijk uit met dat leuke papier, Lins! Staat tof, zeg! Erg leuk gedaan!
Groetjes, Wendy

Adrie zei

Jouw kaart is tenminste echt zomers , want als ik naar buiten kijk.........het komt hier met bakken uit de lucht. Ziet er weer lief uit Lins.
Lieve groetjes Adrie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.