woensdag 8 augustus 2012

Fizzy moon


Hoi allemaal,

ik heb een verjaardagskaartje gemaakt met dit lieve fizzy moon beertje - birthday treats. Ik heb alles ingekleurd met prismapotloden. De neus van de beer en het konijn, de knopen en de kersen op de taart heb ik glanzend gemaakt met glossy accent. Nadien heb ik een touwtje door de knopen genaaid.
Het sterretjespapier komt uit de boofle paper pack.



Dit label heb ik gemaakt door uit shrinkpapier (krimpie-dinkie) de creatable stencil tag and buttons uit te stansen. Hierop heb ik met Stazon (brown) de tekst en de sterretjesborder uit de me-to-you gift set gestempeld. Nadien heb ik het label met de heattool gekrompen.
Het label heb ik vastgezet met een roze brad en een flower. Ik vond de combinatie wel mooi passen.

Een detail van de binnenkant. De bloem is gemaakt met een bloemenstans van joy.


Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Met dit kaartje wil ik meedoen met Teddy bears parade van Crafty Calender Challenge.

Veel liefs,

Lins x

15 opmerkingen:

Anneke zei

Heel erg lief kaartje Lins!! Zo'n schatje :) Groetjes Anneke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Lins.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! hij is helemaal geweldig ingekleurd, ik dacht even dat je een knipplaatje gebruikt had ! toppiehoor !!!!!
grtjs, martina
x

Karin zei

Wat een mooi kaartje Lins, en zo prachtig ingekleurd, top!

creacard zei

Prachtig Lins!

carina zei

Zo mooi!
Knap ingekleurd.
Lieve groetjes,Carina

Karin zei

wauw wauw wauw, dat is toch een feest om in je brievenbus te mogen vinden. Prachtig gemaakt Lins

Groetjes karin xx

LottesCards zei

Ik mocht hem al eerder bewonderen ;-) Maar ik geniet weer van dit schitterende kaart! Wat een pracht!!! En je kleuren is weer zo... zucht... ik ben verliefd!

Liefs Lotte

Sanne zei

Wat een schatje van een kaart! Zo'n beeldig afdrukje en mooi ingekleurd. Het tekstje vind ik een super detail. Ik zoek al tijden naar het krimppapier, maar kom er niet aan.

Liefs Sanne

Anoniem zei

Hallo Lins,

Wat een schattig stempeltje!
Je hebt het mooi ingekleurd.

Groetjes van Inge

Christine zei

Ik dacht ook dat het een knipplaatje was! Prachtig gedaan Lins, je bent supergoed!!
Liefs
Christine

celia zei

Geweldig mooi gedaan!!!!!!
Zo'n mooie zachte kleuren passen echt bij deze afbeelding!Het bradje in dat bloemetje is een top idee! Zoals we van je gewent zijn hé!!!!
Dikke X, hopelijk zie ik je nog!

Anoniem zei

ik vind het alvast een pracht van een kaartje Lins!

groetjes Rebecca

Squirrel x zei

Oh just gorgeous Lins! Your colouring on this little chap is simply perfect. Such a brilliant creation, I love it. Hugs Sxx

Diane zei

Een SUPER mooie kaart!
Mooie stempel, mooi ingekleurd ... top!
Liefs, Diane

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.